  • 1. Data: 2004-09-20 17:11:24
    Temat: grozby via internet
    Od: "DaFiTeK" <d...@w...net>

    Witam,
    Chcialbym wiedziec, czy istnieje mozliwosc oskarzenia kogos, lub wniesienia
    sprawy
    za uzycie grozb na internecie. Sytuacja miala miejsce na IRC`u, posiadam
    loga, z adresem IP, identem i nickiem "oprawcy". czy bedzie to wystarczjacy
    dowod?

    D.

  • 2. Data: 2004-09-20 17:12:41
    Temat: Re: grozby via internet
    Od: "DaFiTeK" <d...@w...net>

    Oczywiscie log zawiera rowniez tresc wiadomosci od niego.
    Pozdrawiam :)

    D.

  • 3. Data: 2004-09-20 17:33:50
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *DaFiTeK* [ d...@w...net ] napisał(a):

    > Oczywiscie log zawiera rowniez tresc wiadomosci od niego.

    proponuje zatem skontaktowac sie z jego abuse i przedyskutowac kwestie
    jego pozwania - moze chlopakowi internet odetna, albo postraszyc i
    moze kasy sie od niego wyciagnie :)

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 4. Data: 2004-09-20 18:00:18
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > proponuje zatem skontaktowac sie z jego abuse i przedyskutowac kwestie
    > jego pozwania - moze chlopakowi internet odetna, albo postraszyc i
    > moze kasy sie od niego wyciagnie :)

    no to zeby sie nie zdziwil bo jak postraszy to sam bedzie ciagany po
    sadzie :) neta nie odetna, moga jedynie ciut
    skrocic jego mozliwosci na IRCu. Tak jak za spamowanie.

    A co do loga, zawsze mozna tresc dopisac :)

    P.

  • 5. Data: 2004-09-20 18:04:46
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Przemek* *R.* [ p...@t...gazeta.p
    ] napisał(a):

    > no to zeby sie nie zdziwil bo jak postraszy to sam bedzie ciagany po
    > sadzie :) neta nie odetna, moga jedynie ciut

    a sadem chodzilo mi zeby sie dogadac nie wlaczajac w to policji

    > skrocic jego mozliwosci na IRCu. Tak jak za spamowanie.

    eee... moga odciac - nieprzestrzeganie netykiety (zapewne zawaty zapis
    w umowie)

    > A co do loga, zawsze mozna tresc dopisac :)

    no tak - ale najlepiej miec jeszcze swiadka :)

  • 6. Data: 2004-09-21 08:53:38
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > eee... moga odciac - nieprzestrzeganie netykiety (zapewne zawaty zapis
    > w umowie)

    nie wiem jak Ty ale gdybym ja mial taki bzdurny zapis w umowie nie
    podpisal bym jej.
    Po za tym czy na IRCU obowiazuje netykieta?

    P.

  • 7. Data: 2004-09-21 12:42:18
    Od: p...@i...org (Piotr Dembiński)

    "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    writes:

    [...]

    > Po za tym czy na IRCU obowiazuje netykieta?

    To zależy od kanału.