  • 1. Data: 2004-09-20 16:58:01
    Temat: Slub poza granicami Polski...
    Od: "Marcin Mirkowski" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    mam pytanie, czy moze ktos moglby mi pomoc dowiedziec sie, co nalezy zrobic,
    aby wziasc slub w jednym z krajow UE?
    Czy sa jakies specjalne wymagania itp.?

    pozdrawiam,
    eM

  • 2. Data: 2004-09-21 07:04:12
    Temat: Re: Slub poza granicami Polski...
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    zalezy o co Ci chodzi ;)
    ja bym sie nie martwil.. wez jakiegos ksiedza niech Ci zrobi gdzie chesz ..
    a potem w samolot i papiery urzedowe spokojnie mozesz zalatwic w polsce w
    innym terminie.
    Slyszalem nawet o przypadku gdy ludzie rozpoczynali impreze rano w polsce
    potem lecieli do wloch do kosciola i wracali wieczorem na impreze w polsce
    .. luzik, tylko trzeba miec kase
    Na slub konkordatowy nie ma szans wg. mnie.
    A jesli nie chcesz w kosciele to w ogole nie widze problemu ;))))) papieru
    u nas, a impreza tam.

  • 3. Data: 2004-09-23 20:37:51
    Od: "Gosc A" <u...@g...pl>

    > mam pytanie, czy moze ktos moglby mi pomoc dowiedziec sie, co nalezy
    zrobic,
    > aby wziasc slub w jednym z krajow UE?
    > Czy sa jakies specjalne wymagania itp.?

    Slub cywilny mozesz zawrzec w ambasadzie polskiej w danym kraju. Formalnosci
    chyba podobne, oplaty zdecydowanie wieksze.
    Koscielny wg porozumienia z kaplanem. Znajmomi zalatwiali wymagane
    formalnosci u siebie w parafii - raczej sporo sie za tym nalazili.