  • 1. Data: 2004-09-20 17:08:06
    Temat: Grunt pod zabudowę - problemy ze strony Gminy...
    Od: "andy" <a...@t...pl>

    Witam.
    Może ktoś coś podpowie w pewnej kwestii.
    Gmina przekwalifikowała moją ziemię pod budownictwo mieszkaniowe.
    Plan zagospodarowania przestrzennego został przyjęty, poinformowany zostałem
    o tym stosownym pismem. Nikt na posiedzeniu nie wnosił zastrzeżeń.
    Schody zaczęły się później.
    Jeden z sąsiadów (hodowca lisów) odwołał się do NSA ponieważ jak twierdzi,
    jeśli ktoś z sąsiadów będzie sie budował może utrudniać mu prowadzenie
    hodowli!!! Chodzi o strefę ochronną jaką wg przepisów powinien sam stworzyć
    wokół swej fermy.
    W związku z tym odwołaniem Gwina wstrzymała swoją decyzję odnośnie mojej
    działki do czasu wyroku NSA. Sprawa ciągnie się już prawie dwa lata i nie ma
    żadnego odzewu. Gmina twierdzi, że nie ma wyroku NSA i do tego czasu nic nie
    zrobi.
    Co w takiej sytuacji można zrobić. Może ktoś coś podpowie?
    Z góry dziękuję i pozdrawiam

    Andrzej