  • 1. Data: 2004-09-20 16:12:03
    Temat: Prawo o co to takiego
    Od: "piszczyk_dino" <p...@t...pl>

    Portal Onet jak zdążyłem zauważyć zdejmuje tematy jak posty są zbyt ostre.
    Szczególnie kiedy tematem jest kler lub bałagan w sądownictwie i
    prokuraturze.
    Teraz poszło o posła Łyżwińskiego - sąd nie wydał wyroku z niejasnych
    powodów. Z artykułu wychodziło, iż chodziło o awarię komputera. Wszczęto
    procedurę odtworzenia akt. Jest to dla mnie zupełnie niezrozumiałe ponieważ
    po rozprawie protokoły są drukowane i dołączane do akt. Co się więc z nimi
    teraz stało. Wyparowały i z kompa i z akt. To są po prostu już jaja.
    Zainteresowanych odsyłam http://info.onet.pl/982143,11,item.html
    zdążyłem zapisać sobie url bo temat już szybciutko zdjęto

    --
    Tu nie ma sprawiedliwości tu jest Sąd.

  • 2. Data: 2004-09-20 16:43:21
    Temat: Re: Prawo o co to takiego
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "piszczyk_dino" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Portal Onet jak zdążyłem zauważyć zdejmuje tematy jak posty są zbyt
    ostre.

    Nic nie zniknęło. Zobacz: Onet >> Wiadomości >> Kraj
    i przejrzyj listę wiadomości.

    A temat rzeczywiście ciekawy, coś tu nie gra.

    Alek