  • 111. Data: 2020-04-27 17:59:59
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > I to oni powinni dostawać naprawdę duże pieniądze.
    > A nie np. lekarze specjaliści którzy nie przyjmują z powodu
    > zamkniętych przychodni.

    Pełna zgoda.
    Ciekawe czy rodzinni co to sobie pozamykali gabinety i "przyjmuja" na
    telefon a tak naprawde tylo wypisuja recepty beda mieli ograniczone
    ryczałty...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 112. Data: 2020-04-27 18:37:15
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-27 o 17:18, J.F. pisze:

    > To tak i wczesniej - nie wiesz, czy przezroczystej urny nie obseruje
    > kamera - ba - miala obserowac.

    I ta kamera powie ci która karta jest czyja?
    Po wysypaniu z urny też?

    > Nie wiesz czy karty nie sa jakos numerowane.

    To akurat było by widać.
    I komisja musiała by albo ten numer wpisywać aby było wiadomo
    kto głosował lub dopisywać istniejący numer do osoby której wydają
    kartę do głosowania.
    Sam byś to zauważył.

    > A tu jakas tam tajnosc jest jednak przewidziana.
    > Musialaby komisja otwierac/przeswietlac druga koperte.

    Nie wiadomy czy będzie komisja, nie wiadomo kto w niej będzie
    i nie wiadomo co będzie robić.

    Pozdrawiam

  • 113. Data: 2020-04-27 18:56:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >I ta kamera powie ci która karta jest czyja?
    >Po wysypaniu z urny też?

    Przy wkladaniu zlapie, kto co zaznaczyl :-)

    A i w urnie sie jakos warstwami ukladaja :-)

    >To akurat było by widać.

    Atrament sympatyczny, albo zolte kropki, o ile pamietasz temat.

    >I komisja musiała by albo ten numer wpisywać aby było wiadomo
    >kto głosował lub dopisywać istniejący numer do osoby której wydają
    >kartę do głosowania.
    >Sam byś to zauważył.

    Tu owszem moze byc problem. Bo o ile mozna zanotowac nr paczki, ktory
    wydajacy ma, to nie zapisuje nr kolejnego glosujacego.
    Wiec trzeba mu dodac obowiazek, zeby wiedzial ile kart mu zniklo, albo
    ... kamerka dobra :-)

    >Nie wiadomy czy będzie komisja, nie wiadomo kto w niej będzie
    >i nie wiadomo co będzie robić.

    Zgadza sie niestety.
    Ale oficjalnie - bedzie komisja, bylo mozna sie zglosic.

    Swoja droga, to ciekawe co w takiej sytuacji - PKW nie moze zebrac
    komisji, a przesunac wyborow tez nie moze.

    J.

  • 114. Data: 2020-04-27 20:07:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.04.2020 o 17:18, J.F. pisze:

    > To tak i wczesniej - nie wiesz, czy przezroczystej urny nie obseruje
    > kamera - ba - miala obserowac.

    Raczej ciężko na tej podstawie dojść kto wrzucił którą kartę.

    > Nie wiesz czy karty nie sa jakos numerowane.

    Ale są losowo wydawane.

    No i co najważniejsze, musiałoby to się odbyć w ramach komisji, a ciężko
    sobie wyobrazić, żeby w normalnych wyborach udało się osiągnąć konsensus
    co to takich działań w ramach komisji.

    > A tu jakas tam tajnosc jest jednak przewidziana.

    Tak - gwarantowana przez funkcjonariuszy poczty polskiej. Bez jaj - jak
    ktoś wierzy, że spółka kontrolowana przez rząd będzie w tej rozgrywce
    bezstronna to niech od razu wchodzi w interesy z nigeryjskim generałem -
    tam jest przewidziana fortyna za drogna pomoc.

    > Musialaby komisja otwierac/przeswietlac druga koperte.

    A czemu komisja? No i jaka komisja? Przecież jeszcze nie ma podstaw
    prawnych do jej powołania.

    --
    Shrek

  • 115. Data: 2020-04-27 20:11:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.04.2020 o 18:56, J.F. pisze:

    > Zgadza sie niestety.
    > Ale oficjalnie - bedzie komisja, bylo mozna sie zglosic.

    Zdaje się, że na razie można się zgłosić do komisji do wyborów które się
    nie odbędą...

    --
    Shrek

  • 116. Data: 2020-04-27 20:41:07
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-27 o 16:34, Olin pisze:

    > Ale właściwie po co, skoro głosy i tak policzy Sasin.

    Czy prawo nie nakazuje, żeby na ręce liczących patrzył mąż zaufania (w
    tym przypadku każdego kandydata na prezydenta).
    Bywałam w Komisjach wyborczych i tylko raz był mąż zaufania.

  • 117. Data: 2020-04-27 20:46:44
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-27 o 20:11, Shrek pisze:

    > Zdaje się, że na razie można się zgłosić do komisji do wyborów które się
    > nie odbędą...

    Pewnie już się zgłosili. Członkowie partii PIS. Tak myślę.

  • 118. Data: 2020-04-27 20:52:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Raczej ciężko na tej podstawie dojść kto wrzucił którą kartę.

    Ale moze da sie zobaczy co zaznaczyl :-)

    >Ale są losowo wydawane.

    Tak nie do konca - raczej kolejno.

    >No i co najważniejsze, musiałoby to się odbyć w ramach komisji, a
    >ciężko sobie wyobrazić, żeby w normalnych wyborach udało się osiągnąć
    >konsensus co to takich działań w ramach komisji.

    Moze wystarczy, ze jeden czlonek bedzie jakos utrwalal co wydaje :-)

> [...]
    >rozgrywce bezstronna to niech od razu wchodzi w interesy z
    >nigeryjskim generałem - tam jest przewidziana fortyna za drogna

    Ale co - koperty beda otwierac ?

    >A czemu komisja?

    A kto ?

    >No i jaka komisja? Przecież jeszcze nie ma podstaw prawnych do jej
    >powołania.

    Podstawy sie pojawia, to sie powola.
    Na razie to Duda straszy gowinowcow.
    Albo jak kto woli - przekonuje :-)

    Przy czym Gowin wydaje sie, ze odlecial zupelnie ... a moze pomyslal,
    ze prezydentem zostanie ? Za dwa lata ...

    J.

  • 119. Data: 2020-04-27 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Z dostarczeniem pakietów to tez nie byłby problem bo 3mln szt to
    > spokojnie pocztowcy rozniosą.

    a pozostałe 27mln?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 120. Data: 2020-04-27 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m...@g...com ...

    > no to o co oPOzycja drze japy/KOty? ;P
    > Kiedys chcieli KOresPondencyjnie a teraz nie? ;)
    >
    > 08:00Budzik
    > Bardzo cie to smieszy.
    > Nie rozumiem. Wytłumaczysz?
    > Chcesz rozmawiac o politykach czy o pakietach wyborczych?
    > ---
    > POgadajmy o mentalnosci Kalego... ;P

    Z twojej odpowiedzi wnioskuje ze nie chcesz merytoryki. Wolisz drake.
    Nie widze wiec sensu strzepic klawiatury.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?