  • 241. Data: 2020-05-12 18:00:22
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > To mu sie da dwa dni na zebranie 100 tys podpisow, bo wlasnie o tym
    > dyskutuja :-)
    >
    > Gorzej, jak jakis ustapi ...

    No to złozy protest ze w 2 dni sie nie dało zebrac.
    I kazdy normalny sad przyzna mu racje.
    Zreszta w "poprzedniej" turze chyba tak własnie było, prawda?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 242. Data: 2020-05-12 19:00:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.05.2020 o 18:00, Budzik pisze:

    > No to złozy protest ze w 2 dni sie nie dało zebrac.
    > I kazdy normalny sad przyzna mu racje.

    Przecież u nas nie ma normalnych sądów.

    --
    Shrek

  • 243. Data: 2020-05-12 19:32:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Przecież u nas nie ma normalnych sądów.

    To chyba Ciebie nie dziwi że PIS chcę tą kartę za wszelką cenę zreformować

  • 244. Data: 2020-05-12 20:27:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

    >To chyba Ciebie nie dziwi że PIS chcę tą kartę za wszelką cenę
    >zreformować

    Ale ta nienormalnosc to po reformie :-(

    Poza tym o co chodzi - bedzie ustawa, to sad nie bedzie mogl przyznac
    racji, bo takie Prawo.

    Pozostanie dochodzic swego u Piotrowicza i Krystyny :-)

    J.

  • 245. Data: 2020-05-12 20:55:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Budzik napisał(a) :
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Jeżeli te firmy by sie zgłosiły to by powiedziały kto zlecił.
    > A za chwile bedzie kolejne drukowanie.
    > Da sie im kolejne zlecenie, zapłaci x 2 i wszyscy beda zadowoleni.

    Ale jak się zapłaci x2 za to co kosztuje x1, to ktoś powinien iść
    siedzieć. Hmmm... Pewnie posadzą go co najwyżej na ciepłym stołku w
    Sejmie...

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65