  • 1. Data: 2020-04-07 12:39:46
    Temat: glosowanie korespondencyjne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    No dobra - a w czasie kwarantanny mozna wyjsc z mieszkania do skrzynki
    pocztowej ?
    Czy listonosz zaniesie pod drzwi ... i odbierze.
    W dniu wyborow ?

    J.

  • 2. Data: 2020-04-07 13:26:21
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2020 o 12:39, J.F. pisze:

    > No dobra - a w czasie kwarantanny mozna wyjsc z mieszkania do skrzynki
    > pocztowej ?
    > Czy listonosz zaniesie pod drzwi ... i odbierze.
    > W dniu wyborow ?

    Za przebywających w kwarantannie odpowiada wojewoda, a jak wiadomo taki
    człowiek z kwarantanny to z punktu widzenia praw obywatleksich
    podczłowiek, dlatego wypełni za niego wojewoda.

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2020-04-07 13:46:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Apr 2020 13:26:21 +0200, Shrek napisał(a):

    > wypełni za niego wojewoda.

    Jakie znaczenie ma to, kto wypełnia, skoro dostarczał karty będzie Zdzikot,
    a policzy Sasin?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2020-04-07 14:59:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No dobra - a w czasie kwarantanny mozna wyjsc z mieszkania do skrzynki
    > pocztowej ?
    > Czy listonosz zaniesie pod drzwi ... i odbierze.
    > W dniu wyborow ?

    No własnie - skoro to ma być korespondencyjne to po chuj okreslać jego
    termin na jeden konkretny dzien?
    Trzeba bedzie nadac ten list pooleconym? W sumie to inaczej sobie nie
    wyobrazam, bo wiadomo ze listy zwykłe gina.

    A szefem poczty został...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 5. Data: 2020-04-07 15:14:10
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 07 Apr 2020 12:59:37 GMT, Budzik napisał(a):

> [...]
    > Trzeba bedzie nadac ten list pooleconym? W sumie to inaczej sobie nie
    > wyobrazam, bo wiadomo ze listy zwykłe gina.

    "W dniu wyborów w godzinach 6 - 20 wyborca ma wrzucić do skrzynki swoją
    "przesyłkę wyborczą" sam albo przez pośrednika. Bezpieczeństwa skrzynek,
    które będą się znajdowały najprawdopodobniej przy urzędach pocztowych, ma
    strzec minister aktywów państwowych. Jak? Tego nie wiemy."

    https://wyborcza.pl/7,75398,25851513,jak-juz-falszow
    ac-wybory-to-wlasnie-te-co-pis-przygotowal.html

    Zatem nie tylko w danym dniu, ale nawet w określonych godzinach.
    ChGW, ale to chyba nie będą zwykłe skrzynki, tylko jakieś inne, "wyborcze",
    strzeżone przez nieustraszonych żołnierzy WOT.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2020-04-07 16:42:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2020 o 15:14, Olin pisze:
> [...]

    > które będą się znajdowały najprawdopodobniej przy urzędach pocztowych, ma
    > strzec minister aktywów państwowych. Jak? Tego nie wiemy."

    Bez kurwa jaj. U mnie na 40 000tys przypadają dwie poczty i pewnie ze 20
    okręgowych komisji wyborczych. To jest kurwa nie tylko zamach stanu ale
    po prostu jebany terroryzm biologiczny.

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2020-04-07 17:25:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    A jak posrednik nie doniesie ? Albo zajrzy do srodka ? :-)

    >Bez kurwa jaj. U mnie na 40 000tys przypadają dwie poczty i pewnie ze
    >20 okręgowych komisji wyborczych. To jest kurwa nie tylko zamach
    >stanu ale po prostu jebany terroryzm biologiczny.

    20 tys na urne, to jest jakies 2 tys/h w godzinach szczytu, co 2
    sekundy ...
    troche malo.
    Ale urn mozna wystawic wiecej - wiec zostaje tylko kwestia podrozy ...

    J.

  • 8. Data: 2020-04-07 18:19:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2020 o 17:25, J.F. pisze:

    > 20 tys na urne, to jest jakies 2 tys/h w godzinach szczytu, co 2 sekundy
    > troche malo.
    > Ale urn mozna wystawic wiecej - wiec zostaje tylko kwestia podrozy ...

    I kolejki. Powiedzmy optymistycznie, że 15 minutowa. 500 osób (wziąłem
    od ciebie - nie sprawdzałem) dwa kilometry, żeby nie zapłacić "mandatu".
    Kto zorganizuje kolejkę, w którą stronę - czy
    policja/wot/żandarmeria/harcerze będą biegać po osiedlach i ogłaszać
    gdzie aktualnie koniec się znajduje?

    2m odległości co dwie sekundy daje 1m/s - przecietny spacer. A jak ktoś
    nie będzie nadążał bo ma kulasy słabe albo stary to na koniec kolejki
    czy jak?

    Sorry, ale to jest jakaś pojebana akcja. Chyba już nikt nawet nie udaje,
    że te wybory miałyby się odbyć zgodnie z prawem nie mówiąc już o rozsądku.

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2020-04-07 19:59:09
    Od: g...@g...com

    W dniu wtorek, 7 kwietnia 2020 12:39:49 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > pocztowej ?
    > Czy listonosz zaniesie pod drzwi ... i odbierze.

    cyt.
    Wyborca po wypełnieniu karty... łącznie z podpisanym oświadczeniem ... nazwiskiem i
    numerem PESEL.

    VS

    Wybory do Sejmu są powszechne, równe, bezpośrednie i proporcjonalne oraz odbywają się
    w głosowaniu tajnym.

    Jak wrzucam taką kartkę do urny, nie ma tam mojego numeru pesel.
    Kiedy ktoś otworzy kopertę w maju, moje dane tam będą:(

  • 10. Data: 2020-04-07 20:31:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.04.2020 o 19:59, g...@g...com pisze:

    > Jak wrzucam taką kartkę do urny, nie ma tam mojego numeru pesel.
    > Kiedy ktoś otworzy kopertę w maju, moje dane tam będą:(

    Prezes cię wychujał. Przykro mi.

    --
    Shrek