  • 101. Data: 2020-04-27 16:10:48
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 27-04-2020 o 15:13, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Tylko czy poczta da rade.
    >
    > Bo mamy teraz pomysl na awizo:
    > https://www.rmf24.pl/raporty/raport-wybory-prezydenc
    kie2020/najnowsze-fakty/news-wybory-kopertowe-pakiet
    y-wyborcze-musimy-odebrac-osobiscie-l,nId,4463255

    > tylko ze komisji mialem bodajze dwie, podzielone jeszcze na kilka pokoi,
    > i w kazdym po kilka osob, a poczta obsluguje jedna.
    > I jest tam wszystkiego 3 okienka, z czego czynne jedno, czasem dwa ...
    >
    > To chyba sfotografuje kolejke i sam doniose na premiera :-)

    ale nie wiesz, że u nas obowiązuje prawo, które ustala minister na
    konferencji, a ten ostatnio twierdzi, że będą chodzili z listonoszem
    pracownicy poczty i, że będą wrzucane do skrzynek pakiety wyborcze, a
    drugi pracownik jako potwierdzający, że do tej skrzynki wrzucono
    odpowiednią ilość pakietów...

    Więc biorąc pod uwagę euroskrzynki, tylko czekać, aż za nimi ruszą żule
    i będą wyjmowali te pakiety i później będą nimi handlowali....

    --
    http://zrzeda.pl

  • 102. Data: 2020-04-27 16:34:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 27 Apr 2020 16:10:48 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Więc biorąc pod uwagę euroskrzynki, tylko czekać, aż za nimi ruszą żule
    > i będą wyjmowali te pakiety i później będą nimi handlowali....

    Ale właściwie po co, skoro głosy i tak policzy Sasin.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 103. Data: 2020-04-27 16:49:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.04.2020 o 12:19, Kris pisze:

    > Czyli tajność jednak jest zachowana

    Tajność głosu jest zapewniona wtedy, kiedy jest _gwarantowana_ przez
    system głosowania. Czyli nie da się powiązać twojego głosu z twoimi
    danymi. Jeśli się da, ale nie wolno to nie jest zapewniona tylko co
    najwyżej obiecana. Równie dobrze ja mogę cię zapewnić, że jak mi
    pożyczysz milkon złotych to po roku oddam ci półtora miliona. I masz
    wtedy nie pewność, a co najwyżej obietnicę zysku. I tu masz podobnie -
    masz obietnicę sasina, że nikt tych danych nie powiąże. Jest ona tyle
    warta, jak słowa zera, że jeśli ktoś uważa, że wybrory stanowią
    zagrożenie dla zdrowia, to może zgłosić do prokuratury i tam zbadają.
    Innymi słowy jest gówno warta.

    --
    Shrek

  • 104. Data: 2020-04-27 16:51:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.04.2020 o 13:29, Kris pisze:

    > A co się zmieniło odnośnie komisji?

    To że nie udało się większości powołać, a te co powołano to na "inne"
    wybory?

    --
    Shrek

  • 105. Data: 2020-04-27 16:57:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.04.2020 o 13:56, Kris pisze:

    > Musiała by być cała komisja w zmowie
    > 9 osób namówić do wspólnego oszustwa trochę trudno.
    > Przedstawiciele opozycji pewno tez w tych komisjach będą

    Wystarczy pracownik poczty, który jest służbowo podległy władzy.

    --
    Shrek

  • 106. Data: 2020-04-27 17:00:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Stara esbecka szkoła liczenia głosów przez Olina.

    -----

  • 107. Data: 2020-04-27 17:03:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.04.2020 o 13:02, J.F. pisze:

    > Ale ... a jak wygra Kosiniak ?
    >
    > Budke by to satysfakcjonowalo ? Tak chyba polowicznie :-)

    Myślę, że nawet jakby wygrała marylka rodowicz to by go to
    satysfakcjonowało.

    --
    Shrek

  • 108. Data: 2020-04-27 17:18:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >system głosowania. Czyli nie da się powiązać twojego głosu z twoimi
    >danymi. Jeśli się da, ale nie wolno to nie jest zapewniona tylko co

    To tak i wczesniej - nie wiesz, czy przezroczystej urny nie obseruje
    kamera - ba - miala obserowac.
    Nie wiesz czy karty nie sa jakos numerowane.

    A tu jakas tam tajnosc jest jednak przewidziana.
    Musialaby komisja otwierac/przeswietlac druga koperte.

    A propos - ma ktos sprzet do fotografii IR ?
    Niektore papiery mocno przezroczyste, mozna protest zlozyc.

    J.

  • 110. Data: 2020-04-27 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Nie ma wglądu bo karta do głosowania jest w osobnej kopercie i
    > ląduje w tej kopercie do urny

    A jak to sprawdzisz? Ze np ktos nie otworzył wczesniej i nie sprawdził?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 109. Data: 2020-04-27 17:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Nie napisałem chyba nigdzie że teraz jest lepiej.
    > Napisałem że teraz będzie prościej i łatwiej.

    Najprosciej to by było przez aklamacje... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis