  • 191. Data: 2020-05-06 10:33:36
    Temat: Re: glosowanie korespondencyjne
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-05-05 o 19:29, ąćęłńóśźż pisze:
    > I w listopadzie 2007 P.P. wycofała pozew??

    I chodzi o to, że temat blaszek jest starszy od Tuska, więc siłą rzeczy
    to nie mógł być jego pomysł i to nie on miałby "kazać wozić blaszki".

    W skrócie: pierdolisz, vel ąckujesz.

    --
    Liwiusz

  • 192. Data: 2020-05-06 11:24:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 05.05.2020 o 15:58, J.F. pisze:

    >Jasne - a wszystko opiera się o słowo honoru (buchhha kurwa) sasina.
    >To równie dobrze mogli sobie tą kopertę darować i obiecać, że
    >przecież nie będą zaglądać - co ty kurwa - sasinowi nie wierzysz?
    >Przypominam, że rozmawiamy o ludziach co bez żadnego trybu przesyłają
    >dane obywateli w txtkach chuj wie komu (podobno poczcie - w końcu
    >mieli w emailu "poczta" napisane).

    Ale niekoniecznie sasinowi, co jakiejs komisji.
    Tylko ... kto ja wyznacza ? Sasin czy PKW ?

    J.

  • 193. Data: 2020-05-06 11:56:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Kandydatów do komisji wskazują komitety wybiórcze, a z tych kandydatów samorządy
    wylosowują członków.

    -----

  • 194. Data: 2020-05-06 12:35:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Kandydatów do komisji wskazują komitety wybiórcze, a z tych
    >kandydatów samorządy wylosowują członków.

    To bylo dawniej, a jak w nowej ustawie ? :-)

    -----

  • 195. Data: 2020-05-06 17:12:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.05.2020 o 11:24, J.F. pisze:

    > Ale niekoniecznie sasinowi, co jakiejs komisji.

    Jakiej?

    > Tylko ... kto ja wyznacza ? Sasin czy PKW ?

    A coś ty taki niecierpliwy? Jeszcze trzy dni - jak będzie trzeba to się
    dowiesz... a jak nie trzeba to nie.

    Ponadto pakiet oddajesz nie komisji, więc jednak musisz ufać sasinowi. A
    sasin to jednak fachowiec jest. Co dziesięć lat jak coś odpierdoli, to
    klękajcie narody!

    --
    Shrek

  • 196. Data: 2020-05-06 21:07:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Jakiej?

    Tej, co bedzie liczyc.

    >A coś ty taki niecierpliwy? Jeszcze trzy dni - jak będzie trzeba to
    >się dowiesz... a jak nie trzeba to nie.

    W projekcie nie ma ?

    >Ponadto pakiet oddajesz nie komisji, więc jednak musisz ufać
    >sasinowi. A

    No racja

    >sasin to jednak fachowiec jest. Co dziesięć lat jak coś odpierdoli,
    >to klękajcie narody!

    Jeszcze mozna by liczyc, ze komisji sie wyda podejrzane, ze koperty
    wygladaja na otwierane ... no ale kto zamowil koperty ?
    A ile ich zamowil ? :-)

    J.

  • 197. Data: 2020-05-06 21:41:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.05.2020 o 21:07, J.F. pisze:

    > Tej, co bedzie liczyc.

    A znam jej skład?

    > W projekcie nie ma ?

    Szczerze. A chgw. Może jest w tarczy 7.12 w punkcie ak74, a może jest
    zastąpiona punktem zzzchgw pakietu w wersji 14.1? Marszałek sejmu nie
    wie, kto to organizuje na jej zarządzenie, kiedy i na jakiej podstawie,
    to skąd ja mam wiedzieć?

    > No racja

    Co kończy dyskusję. Żeby zaufać sasinowi to musiałbym się z pisiorem na
    łby pozamieniać.

    > Jeszcze mozna by liczyc, ze komisji sie wyda podejrzane,

    Wracamy do sprawy co to za komisja. Bo jestem w stanie sobie wyobrazić
    taką, co ich nie zdziwi jak im nie przyniosą urny a wyniki.

    > no ale kto zamowil koperty ?
    > A ile ich zamowil ? :-)

    Ponoć o trzy miliony więcej niż uprawnionych. Co oznacza, że spodziewają
    się frekwencji na poziomie 110%. Taki to sasin fachowiec. Nic dziwnego,
    że jak smoleńsk zorganizował to się rozbili. Zeszli poniżej 100%
    wysokości...

    --
    Shrek

  • 198. Data: 2020-05-06 23:43:04
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-05-06 o 21:07, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Jeszcze mozna by liczyc, ze komisji sie wyda podejrzane, ze koperty
    > wygladaja na otwierane ... no ale kto zamowil koperty ?

    Ni9ech teraz zwrócą koperty i karty tam gdzie zamówili i zarządają
    zwrotu pieniędzy do budżetu państwa.
    Obywateli cały czas w bambuko robią.

  • 199. Data: 2020-05-07 00:09:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.05.2020 o 23:43, Animka pisze:
    > Ni9ech teraz zwrócą koperty i karty tam gdzie zamówili i zarządają
    > zwrotu pieniędzy do budżetu państwa.
    > Obywateli cały czas w bambuko robią.

    Wiesz, że to była pierwsza rzecz, o której pomyślałem? Nie tyle o
    zwrocie - bo zamówienie wykonano. Tylko o niegospodarności. Bo przecież
    to jednak pewnie kilka milionów złotych kosztowało.

    --
    Robert Tomasik

  • 200. Data: 2020-05-07 00:42:35
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Wiesz, że to była pierwsza rzecz, o której pomyślałem? Nie tyle o
    > zwrocie - bo zamówienie wykonano. Tylko o niegospodarności. Bo przecież
    > to jednak pewnie kilka milionów złotych kosztowało.

    To niech ci co to wymyślili i zamówili złożą się solidarnie i wpłacą
    wydane na szmelc pieniądze. Albo niech załatwią sobie zwrot do
    wykonawcyi żądania zwrotu pieniędzy.
    Papiery komisyjnie zmielić. To też by to kosztowało, bo sami tego nie
    zrobią, więc niech zaplacą ze swojej kieszeni. Niech odbiorą od Poczty
    Polskiej nasze pesele i sprawdzą czy Poczta oddała wszystko co do joty.
    Fakt, że poczta mogła sobie juz conieco skserować, żeby zarobić na
    sprzedaży danych osobowych Polaków.