  • 1. Data: 2020-04-07 08:11:34
    Temat: 10 kwietnia - Wawel
    Od: Runt <R...@a...org>

    Czy zgodnie z wprowadzonymi przez PiS zakazami wizyt na cmentarzach
    (policja ukarała kogoś tam mandatem 500 zł) prezes PiS będzie mógł
    odwiedzić Wawel by upamiętnić rocznicę śmierci brata i bratowej?
    Jeżeli tak czy będzie można powoływać się na to odstępstwo?

    --
    Runt

    All's well that ends well.

  • 2. Data: 2020-04-07 10:52:59
    Temat: Re: 10 kwietnia - Wawel
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Runt" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >odwiedzić Wawel by upamiętnić rocznicę śmierci brata i bratowej?
    >Jeżeli tak czy będzie można powoływać się na to odstępstwo?

    Wawel nie cmentarz.

    Ale co z podroza ?
    I czy kierowca to nie zgromadzenie ?

    J.

  • 3. Data: 2020-04-07 11:30:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Apr 2020 10:52:59 +0200, J.F. napisał(a):

    > Wawel nie cmentarz.

    Muzea zamknięte do odwołania.

    > Ale co z podroza ?

    Do Zakopanego jeździć nie wolno. Policjanci pouczali i zawracali.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2020-04-07 12:03:32
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Muzea zamknięte do odwołania.

    A to będą odwiedziny muzeum jako muzeum czy muzeum występującego (także)
    w roli cmentarza?

    > Do Zakopanego jeździć nie wolno. Policjanci pouczali i zawracali.

    I to jest "atak" po linii która ma całkiem solidne ręce i nogi.

    "Fizyczne" odwiedziny na grobie w "nie pierwszą" rocznicę śmierci mi
    trudno uznać podróż "niezbędną życiowo".

    Jak się kończy _politycznie_ "luźne" traktowanie obostrzeń "dla
    szaraków" przez polityków/urzędników wyższego szczebla przekonała się
    pierwsza lekarz Szkocji (wyjazdy do drugiego/wiejskiego domu) [A] i
    minister zdrowia Nowej Zelandii (plażowanie) [B].

    _Politycznie_ może wystarczyć transmisja "złożenia wieńca przez
    przedstawiciela", "piecio-osobowa" msza w Warszawie i jakaś masowa akcja
    udokumentowana na internecie bez fizycznych zgromadzeń. Jak się nie ma
    co się lubi to się wykorzystuje co się da "zamiast". Jak Kaczyński
    "z bólem zrezygnuje z obchodów na Wawelu bo nie będzie nawet dla siebie
    robić wyjątków" to ma (małe ale realne) szanse nawet na tym zyskać w
    obecnej sytuacji.

    [A] https://www.rp.pl/Koronawirus-SARS-CoV-2/200409642-N
    aczelna-Lekarz-Szkocji-podala-sie-do-dymisji-po-zlam
    aniu-zasad.html
    [B] https://www.wprost.pl/swiat/10312821/bylem-idiota-mi
    nister-zdrowia-nowej-zelandii-przylapany-na-plazy-po
    dczas-kwarantanny.html

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2020-04-07 12:20:25
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-04-07 12:03, A. Filip wrote:
    > Jak Kaczyński
    > "z bólem zrezygnuje z obchodów na Wawelu bo nie będzie nawet dla siebie
    > robić wyjątków" to ma (małe ale realne) szanse nawet na tym zyskać w
    > obecnej sytuacji.

    W obecnej sytuacji nie mamy nikogo komu jego zachowanie robiłoby
    różnicę, polaryzacja jest pełna i ludzie dzielą się na tych którzy
    uważają go za ojca narodu albo starego dziada opętanego żądzą władzy.
    Ani jedni ani drudzy nie zmienią zdania na podstawie jego zachowań lub
    przemów czy deklaracji.

  • 6. Data: 2020-04-07 13:41:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 07 Apr 2020 12:03:32 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > A to będą odwiedziny muzeum jako muzeum czy muzeum występującego (także)
    > w roli cmentarza?

    Część cmentarzy została zamknięta, choć niby to nadinterpretacja, ale
    policja ponoć wyprasza, a nawet były jakieś mandaty.

> [...]
    > pierwsza lekarz Szkocji (wyjazdy do drugiego/wiejskiego domu) [A] i
    > minister zdrowia Nowej Zelandii (plażowanie) [B].

    Złamali zakazy, ale podali się do dymisji, bo mieli honor, którego Człowiek
    z Drabinką akurat nie posiada.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2020-04-07 14:10:30
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 7 Apr 2020 08:11:34 +0200, Runt napisał(a):

> [...]
    > odwiedzić Wawel by upamiętnić rocznicę śmierci brata i bratowej?
    > Jeżeli tak czy będzie można powoływać się na to odstępstwo?

    W sumie to czepiasz się o drobiazgi, bo Maliniak będzie dzisiaj wręczał
    nominacje asesorom:

    "80 asesorów z całej Polski jedzie do prezydenta po nominacje. "Jak to się
    ma do nakazów zostania w domu?"
    - W ubiegły piątek osoby, które zdały egzamin sędziowski i czekają na
    mianowanie asesorskie, otrzymały informację, że ma się ono odbyć 7 kwietnia
    w Pałacu Prezydenckim. Około stu osób z całej Polski zjedzie się tam w
    środku pandemii COVID-19 - mówi nasz informator.
    wyniki egzaminu były znane na przełomie listopada i grudnia 2019 r. -
    Kancelaria Prezydenta miała kilka miesięcy na mianowanie przyszłych
    asesorów, ale z uwagi na prowadzenie kampanii przez prezydenta Andrzeja
    Dudę i objazd Polski nie odbyło się to na początku roku. Wcześniejszy
    rocznik odebrał akt mianowania w lutym 2019 r. - dodaje nasz rozmówca."

    https://wyborcza.pl/7,75398,25851234,80-asesorow-z-c
    alej-polski-jedzie-do-prezydenta-po-nominacje.html#s
    ortBy:Popularity-Desc

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2020-04-10 07:52:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Twój przełożony Kiszczak to dopiero miał honor, według jednego Wajszego.

    -----