  • 1. Data: 2020-04-07 15:39:03
    Temat: przyjęli mandatry?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    "Nad Jeziorem Maltańskim w Poznaniu ośmiu policjantów rozpaliło grilla.
    Czytelnik portalu przekazał, że funkcjonariusze byli umundurowani. Obok
    stały też ich motocykle. - Od Strony ZOO przed mostkiem, po lewej stronie
    poczułem zapach grillowanej kiełbasy. Spojrzałem i zauważyłem kilku
    umundurowanych funkcjonariuszy policji, którzy grillowali w czasie służby,
    jak się domyślam - dodał.

    Policjanci urządzili grilla nad Jeziorem Maltańskim. Zostali ukarani
    mandatami
    - Ośmiu policjantów z Ruchu Drogowego opuściło swoje rejony służbowe,
    zjechali z różnych stron Poznania nad Maltę i rozpalili grilla w miejskim
    zieleńcu - przyznał oficer prasowy wielkopolskiej policji mł. insp. Andrzej
    Borowiak. Funkcjonariusze zostali już ukarani mandatami karnymi."

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,258
    51955,poznanscy-policjanci-urzadzili-grilla-zostali-
    ukarani-mandatami.html#s=BoxOpLink

    "Zostali już ukarani mandatami karnymi" oznacza, że je przyjęli, czy mogli
    odmówić i będą się powoływać na bezprawność zarządzeń?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2020-04-07 15:57:17
    Temat: Re: przyjęli mandatry?
    Od: Kviat

    W dniu 07.04.2020 o 15:39, Olin pisze:

> [...]
    >
    > "Zostali już ukarani mandatami karnymi" oznacza, że je przyjęli, czy mogli
    > odmówić i będą się powoływać na bezprawność zarządzeń?

    "otrzymali mandaty w wysokości 500 złotych"

    Ale czy to był rażący przypadek, czy nie? Czy samotna jazda rowerem,
    albo samotny spacer jest bardziej rażącym przypadkiem, niż ośmiu facetów
    przy grillu?

    https://krknews.pl/12-tysiecy-zlotych-kary-za-jazde-
    rowerem-po-bulwarach-tyle-samo-za-wejscie-do-parku/

    "W rażących przypadkach lekceważenia obowiązujących przepisów informacje
    o stwierdzonych naruszeniach kierowane były do inspektoratu sanitarnego.
    Na podstawie notatek sporządzonych przez Policję, Powiatowy Inspektorat
    Sanitarny w Krakowie wydał decyzję o ukaraniu kilku osób za stwierdzone
    przypadki naruszenia czasowego ograniczenia korzystania z tzw. zieleńców
    pełniących funkcję publiczną.

    Karami pieniężnymi w wysokości 12 000 zł ukarano mężczyznę, który w
    sobotę jechał rowerem po Bulwarze Kurlandzkim oraz kobietę, która tam
    spacerowała"

    Pozdrawiam
    Piotr