  • 1. Data: 2003-10-02 09:37:15
    Temat: gdzie zgłosic wyciecie drzew?
    Od: "michael" <m...@g...pl>

    witam,
    Chcemy z sąsiadami uprzejmie donieść na "nowego" sąsiada, który w zasadzie
    wszystkim dookoła wypowiedział "wojne". Wczoraj wyciął on na swojej parceli dwa
    olbrzymie drzewa - świerki - około 20-30m wysokości. Domyslamy się że
    zezwolenia nie posiadał lub załatwił to za pomocą koperty... i dziwne jest to
    że zaangażował w to tyle ludzi że sprawe załatwili w 2 godziny a teraz pakują
    ścięte drzewa na tira, prawda że szybko?
    Proszę o pomoc gdzie w tej sprawie napisać, w końcu to nie byle jakie drzewa i
    niestety już ich nie uratujemy ale przynajmniej facet powinien odpowiedzieć za
    ich wycięcie.
    michał

  • 2. Data: 2003-10-02 10:09:03
    Temat: Re: gdzie zgłosic wyciecie drzew?
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

    michael wrote:

    > Proszę o pomoc gdzie w tej sprawie napisać, w końcu to nie byle jakie drzewa i
    > niestety już ich nie uratujemy ale przynajmniej facet powinien odpowiedzieć za
    > ich wycięcie.

    Chyba najszybciej zareaguje straż miejska. Dobrze by było zrobic
    dokumentację fotograficzną bo jak wyrwą pieńki z korzeniami to będzie
    ciężko.

    pzdr
    mirek

  • 3. Data: 2003-10-02 14:31:07
    Od: poreba <d...@p...com>

    "michael" <m...@g...pl> popełnił 02 paź 2003 na pl.soc.prawo utwór

    > wyciął on na swojej parceli dwa olbrzymie drzewa - świerki - około 20-30m
    > wysokości. Domyslamy się że zezwolenia nie posiadał lub załatwił to za
    > pomocą koperty...
    A możesz podać jaki obwód miały te świerki w miejscu cięcia?
    AFAIK obwód w cm (z napływami korzeniowymi tez!) x 112,77zł x 0,1
    to ca 2tys zł. A poprzednio gdy nie było x0,1 to dopiero były kary...

    Polecam Dz.U. z 2003r. nr 99 poz. 906, 907, Nr 113 poz 1074

    --
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2003-10-02 17:21:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Skoro jak przypuszczacie sąsiad zezwolenia nie miał, to za co dał te
    przysłowiową kopertę? No bo coś mi tu nie pasuje. A faktycznie najszybciej
    to sprawdzi Straż Miejska (Gminna).

  • 5. Data: 2003-10-02 20:40:32
    Od: "therion" <t...@w...pl>

    Takimi rzeczami zajmuje się Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego czy
    Powiatowego, zależy co to za miejscowość i to oni są władni zgłaszać
    zawiadomienia do organów ścigania ...

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-10-03 08:13:01
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

    therion wrote:
    > Takimi rzeczami zajmuje się Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego czy
    > Powiatowego, zależy co to za miejscowość i to oni są władni zgłaszać
    > zawiadomienia do organów ścigania ...

    Zanim wydział ochrony środowiska ruszy dupę to wyrośnie nowe drzewo.
    To obywatel nie ma prawa zgłaszania i interweniowania w organach ścigania?

  • 7. Data: 2003-10-03 08:37:51
    Od: "noe" <brak@ANTYSPAM/konto.pl>

    Wczoraj wyciął on na swojej parceli (swojej!!!)
    Jeśli na jego to może nie miał prawa bez zezwolenia ale nasze prawo jest
    ułomne!
    Jak mu przeszkadzały to je wyciął,ja tez podtruwam parę drzew bo ciemno w
    domu auta nie widać złodzieje grasują ptaki sr... .

    Rozumiem ze gość jes nie sympatyczny i stąd ta nagonka!

  • 8. Data: 2003-10-03 10:08:25
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "noe" <brak@ANTYSPAM/konto.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak mu przeszkadzały to je wyciął,ja tez podtruwam parę drzew bo ciemno w
    > domu auta nie widać złodzieje grasują ptaki sr... .

    niezly sposob
    jak ci prawo nie odpowiada to je sobie dopasowujesz
    a takiego sasiada to tez bys po cichu otrul? wprawdzie zabronione ale...

  • 9. Data: 2003-10-04 12:10:20
    Od: "noe" <brak@ANTYSPAM/konto.pl>