  • 1. Data: 2003-10-02 10:05:44
    Temat: asdfgasdf
    Od: Lukasz Polomski <l...@W...net>

  • 2. Data: 2003-10-02 10:12:29
    Temat: Re: asdfgasdf
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

  • 3. Data: 2003-10-02 10:29:33
    Od: "mk" <m...@w...pl>

  • 4. Data: 2003-10-02 11:13:23
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

  • 5. Data: 2003-10-02 11:58:43
    Od: "mk" <m...@w...pl>

    Użytkownik "mirek krasnowski" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:3F7C0853.2000407@post.pl...

    > mk wrote:
    > > krasnowski???!!!!
    > >
    > > milo mi jestem krasnowska ;-)))
    >

    > a skąd jesteś Marto bo ja z Poznania.

    a ja z Warszawy.. wiec.. chyba.. zadna rodzinka.. ale milo zobaczyc wlasne
    nazwisko na gupie.. :-))

    pozdr
    mk

  • 6. Data: 2003-10-02 13:19:06
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

    mk wrote:

    > a ja z Warszawy.. wiec.. chyba.. zadna rodzinka..

    To niczego nie przesądza. Nazwisko jest stosunkowo rzadkie. Ja z tych
    Krasnowskich co przed wojną mieszkali na Ukrainie (Sarny), a po wojnie w
    Lublinie. Znam jeszcze takich co z Gdańska się wywodzą.

    > ale milo zobaczyc wlasne
    > nazwisko na gupie.. :-))

    Mnie takze bardzo miło w dodatku, że tak naprawdę to zaglądam tu od
    czasu do czasu nie moja branża.

    pzdr
    mirek

  • 7. Data: 2003-10-02 13:55:03
    Od: "mk" <m...@w...pl>

    > To niczego nie przesądza. Nazwisko jest stosunkowo rzadkie. Ja z tych
    > Krasnowskich co przed wojną mieszkali na Ukrainie (Sarny), a po wojnie w
    > Lublinie. Znam jeszcze takich co z Gdańska się wywodzą.

    tak.. nazwisko rzadkie.. :-)) z czego sie niezmiernie ciesze oczywiscie..
    szczerze powiem to ja o swoim drzewie genealogicznym to wiem tyle co i nic..
    wiec niestety :-(( nie wiem skad pochodze..
    wiem tylko ze ani na wschodzie ani zachodzie zadnych krewnych nie posiadam..
    :-(

    > Mnie takze bardzo miło w dodatku, że tak naprawdę to zaglądam tu od
    > czasu do czasu nie moja branża.

    tymbardziej ja.. bo to tez nie moja dziedzina.. czytam - w wiekszosci z
    ciekawosci..

    pozdrofka
    mk

  • 8. Data: 2003-10-02 14:09:40
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-10-02 15:55 mk napisał(a):

> [...]
    Może przenieście tę off-topikową dyskusję na pl.soc.genealogia albo na priw?
    - Szwejk

    --
    www.republika.pl/portfoljo (o mnie)
    www.wielkawojna.prv.pl (1914-18)

    "I'm just a dreamer, I dream my life away"

  • 9. Data: 2003-10-02 14:26:07
    Od: "mk" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Wojtek Szweicer" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może przenieście tę off-topikową dyskusję na pl.soc.genealogia albo na
    priw?
    > - Szwejk

    nikt nie nakazuje czytania..
    tymbardziej ze sam temat nie powinien kusic do zagladnia co jest dalej..

    mk

  • 10. Data: 2003-10-02 14:34:26
    Od: mirek krasnowski <m...@p...pl>

    Wojtek Szweicer wrote:

    > Może przenieście tę off-topikową dyskusję na pl.soc.genealogia albo na
    > priw?

    Cały wątek jest taki. Ale OK spadamy.

    Marto jak chcesz jeszcze pogadać (mam jakąś ciotkę Annę K. w W-wie)to
    napisz do mnie m...@p...pl jak uważasz, że zakończyliśmy to do
    zobaczenia przy jakiejś okazji.

    pzdr
    mirek