  • 1. Data: 2003-10-02 09:18:28
    Temat: windykacja
    Od: "Windykacja" <W...@t...pl>

    Witam

    Sprawnie, zgodnie z literą prawa ,pomogę w odzyskaniu należności , a co
    najważniejsze w większości przypadków nie zrażając klienta do dalszej
    wspólpracy z podmiotem zlecajacym windykacje.

    Bilższe informacje w...@t...pl

  • 2. Data: 2003-10-02 21:13:51
    Temat: Re: windykacja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Mam zlecenie. Daje 50% odzyskanej kwoty. Pewien niedouczony użytkownik
    wysłał spam. Jest to wykroczenie wnioskowe. Mogę odstąpić od wniosku,
    jeśli otrzymam odszkodowanie za straty. Za stracony czas, pieniądze na
    czas pracy modemu no i moje nerwy - razem wyceniam na jakieś 100 zł.
    Bierzecie?

    W sumie, jeśli uda się Wam tak to wyegzekwować, by się nie zraził do grup
    dyskusyjnych i dalej wysyłał spam na grupy, to możemy podpisać stałą umowę
    o współpracy i dostaniecie nawet 75% kwoty odzyskanej tytułem
    wynagrodzenia.