  • 1. Data: 2004-10-28 11:05:08
    Temat: gdzie starać się o posadę biegłego sądowego d/s informatyki ?
    Od: "infoman" <i...@b...pl>

    jak w temacie

    dziękuję za pomoc

    pozdrawiam

    BJ

  • 2. Data: 2004-10-28 11:22:20
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    infoman wrote:

    > jak w temacie
    >
    > dziękuję za pomoc
    >
    > pozdrawiam
    >
    > BJ

    Biegły który powtarza posty?
    Hm....

  • 3. Data: 2004-10-28 11:27:13
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    infoman <i...@b...pl> wypocił(a):
    > jak w temacie
    > dziękuję za pomoc
    > pozdrawiam
    > BJ

    Biegły który tresc pytania wypisuje w temacie?
    Hm....

  • 4. Data: 2004-10-28 11:28:08
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 28 Oct 2004 13:22:20 +0200, jureq naskrobał(a):

    > Biegły który powtarza posty?
    > Hm....

    nie chce być bardziej upierdliwy ale ...

    :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-10-28 11:29:42
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    Sebol" <"lobo_(usun_to) <Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    wypocił(a):
    > Dnia Thu, 28 Oct 2004 13:22:20 +0200, jureq naskrobał(a):
    > nie chce być bardziej upierdliwy ale ...
    > :)

    a co to ma do tego?

  • 6. Data: 2004-10-28 12:29:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik jureq j...@X...to.z.adresuX.op.pl ...

    > Biegły który powtarza posty?

    bo akurat w tej dziedzinie nie jest on biegły!!!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 7. Data: 2004-10-28 13:32:31
    Od: Piotr <p...@p...fm>

    nome wrote:

    > a co to ma do tego?
    Jak to nie wiesz jak się określa stopnie wtajemniczenia domorosłego
    hakera? ;-) To poczytaj:

    Kolejne stopnie wtajemniczenia hackera

    0) ma komputer
    1) czyta prasę fachową (CHIP, PCWK, Pani Domu)
    2) ma płytkę z Linuxem
    3) umie powiedzieć "jakiego Linuxa ma na płytce"
    4) wkładał płytkę z Linuxem do czytnika
    5) wkładał celowo płytkę z Linuxem do czytnika
    6) raz próbował instalować Linuxa
    7) kilka razy próbował instalować Linuxa, ale "miał badziewną wersję"
    8) ma kilka płytek z różnymi dystrybucjami Linuxa i potrafi kojarzyć kolor
    płytki z nazwą dystrybucji
    9) potrafi nie tylko naciskać ENTER w trakcie instalowania Linuxa, ale
    także czasami wybrać odpowiedź z menu
    10) pod koniec instalacji włamał się na roota (podał prawidłowe hasło)
    11) wysłał post o treści "zainstalowałem Linuxa, wypisuje mi jakiś login,
    co mam zrobić?" na pcol
    12) wpisał "root" po "login:" i scrackowane hasło po "Password:"
    13) wysłał post o treści "zainstalowałem Linuxa, zalogowałem się, ale coś
    nie działa, ekran jest czarny, coś wypisało i mruga kursorem - jak wejść do
    Linuxa???" na pcol, pcol-sieci, pcol-programowanie i pcol-sprzet
    14) wie, że po zalogowaniu się na roota trzeba wpisać startx
    15) wysłał post o treści "ale ten Linux jest wolny! Windows z Wordem działa
    mi 3 razy szybciej!" na pcol
    16) wysłał post o treści "chcę skasować Linuxa, jak odzyskać miejsce na
    dysku?" na pcol, pl.comp.programming i pl.rec.kuchnia
    17) wysłał post o treści "jak się pozbyć Lilo?" na pcol-programowanie i
    pl.comp.sys.x-window
    18) potrafi mówić do innych: "ten Linux to jest fajny, ale jeszcze nie do
    końca zrobiony, Linux musi jeszcze dopracować KDE i StarOffice, mam Linuxa
    na dysku, ale muszę też mieć Windows, bo mam tam programy, których nie ma
    pod Linuxem (Word, notatnik, winamp, saper, pasjans), ale włączam czasami
    Linuxa do hackowania i irca"
    19) podrywa dziewczyny na Linuxa, umie napisać ls, żeby wyświetliło się
    dużo hackerskich literek i ustawić wygaszacz w KDE
    20) stopień najwyższy, nie do osiągnięcia przez początkujących, ci, którzy
    go osiągną są traktowani przez otoczenie jako guru i zapraszani na
    wszystkie reinstalacje Windows w okolicy: NIE UŻYWAJĄ OUTLOOKA DO CZYTANIA
    NEWSÓW (taadaam!)

  • 8. Data: 2004-10-28 13:34:26
    Od: Piotr <p...@p...fm>

    nome wrote:

    > a co to ma do tego?
    Jak to nie wiesz jak się określa stopnie wtajemniczenia domorosłego
    hakera? ;-) To poczytaj, najlepiej od razu pkt. 20: :-))

  • 9. Data: 2004-10-28 14:00:14
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    Piotr <p...@p...fm> wypocił(a):
    > 0) ma komputer
    > 1) czyta prasę fachową (CHIP, PCWK, Pani Domu)
    > 2) ma płytkę z Linuxem
    > 3) umie powiedzieć "jakiego Linuxa ma na płytce"
    [ciach]

    brawo dla tego pana! ale nadal nie wiem co to ma wspolnego z netykieta... a
    kazdy uzywa tego co mu najbardziej odpowiada.

  • 10. Data: 2004-10-28 14:13:57
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Sebol" <"lobo_(usun_to)" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:clql40$mh7$1@news.onet.pl

    > nie chce być bardziej upierdliwy ale ...

    Następny, nie chce, ale musi. Co tu ma do
    rzeczy czytnik, to wina usera nie czytnika.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Można bardzo dużo zauważyć gdy się patrzy."