  • 1. Data: 2005-05-02 18:35:26
    Temat: gaz do samoobrony
    Od: "man" <pizzazz(bez spamu)@poczta.onet.pl>

    Witam,
    Czy prawo zezwala na noszenie i/lub uzycie gazu do samoobrony, czy moze mam
    nie nosic bo to zakazane? Jak to wyglada ze strony prawa?

    Pozdro!
    man

  • 2. Data: 2005-05-02 18:42:16
    Temat: Re: gaz do samoobrony
    Od: scream <n...@p...pl>

    man napisał(a):
    > Czy prawo zezwala na noszenie i/lub uzycie gazu do samoobrony, czy moze mam
    > nie nosic bo to zakazane? Jak to wyglada ze strony prawa?

    zezwala na noszenie gazu CS, i używanie go w samoobronie

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-05-02 18:43:24
    Od: "man" <pizzazz(bez spamu)@poczta.onet.pl>

    > zezwala na noszenie gazu CS, i używanie go w samoobronie

    CS? tzn?

  • 4. Data: 2005-05-02 19:33:51
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    łzawiący

  • 5. Data: 2005-05-02 20:40:08
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "man" <pizzazz(bez spamu)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy prawo zezwala na noszenie i/lub uzycie gazu do samoobrony, czy moze
    > mam
    > nie nosic bo to zakazane? Jak to wyglada ze strony prawa?

    daj sobie spokoj z gazem bo jak sie wk. napastnik gdy mu psikniesz to Ci
    wspolczuje,
    kup lepiej paralizator z gazem (taki drozszy) + miniaturowy alartm .

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 6. Data: 2005-05-02 21:21:18
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > zezwala na noszenie gazu CS, i używanie go w samoobronie

    A kieszonkowy miotacz ognia też można. Lepsze od gazu. Nie wyobrażam sobie
    napastnika co się pali i jeszcze atakuje. Tomek

  • 7. Data: 2005-05-02 21:43:25
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Przemek R... wrote:

    > daj sobie spokoj z gazem bo jak sie wk. napastnik gdy mu psikniesz to
    > Ci wspolczuje,
    > kup lepiej paralizator z gazem (taki drozszy) + miniaturowy alartm .

    Dostales kiedys gazem w twarz? Bo to naprawde dziala. Wystarczajaco by
    uciec.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-05-02 21:44:33
    Od: "Lincoln" <l...@p...pl>

    > zezwala na noszenie gazu CS, i używanie go w samoobronie

    Tu mam pytanko: Jesli mam gaz policyjny, to jak goscia poloze na ziemie, pozniej
    to sprawdza, to beda jakies nieprzyjemnosci? Czy mozna podpiac to pod RMG? Niby
    na nim pisze RMG 75. Jak to jest?

    --
    Pozdrowionka & szerokosci Lincoln
    CH#19 Lincoln - Jelenia Góra | gg#1135336

  • 9. Data: 2005-05-02 21:50:58
    Od: "Lincoln" <l...@p...pl>

    > Dostales kiedys gazem w twarz? Bo to naprawde dziala. Wystarczajaco by
    > uciec.

    Powiem Ci ze to zalezy od gazu i od osoby ktora to "przyjela". Kiedys po dzwonie
    na rowerze (gaz w kieszeni), mialem cale spodnie i koszulke w gazie (lzawiacy) i
    efekty byly... beznadziejne. Tylko drapanie w gardle. Nie jest to samo co dostac
    w twarz ale... efekt powinien byc mocniejszy wg mnie.

  • 10. Data: 2005-05-02 23:01:02
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Dostales kiedys gazem w twarz? Bo to naprawde dziala. Wystarczajaco by
    > uciec.

    dostalem

    Bierzsz po duwage umiejetnosc uzywania gazu w sytuacji zagrozenia, wiatr itp
    sprawy?

    P.