  • 31. Data: 2005-05-03 20:52:24
    Temat: Re: gaz do samoobrony
    Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>

    Tue, 3 May 2005 03:44:39 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > sobie
    >
    > No, tylko że ciężko skuteczny miotacz ognia zmieścić w kieszeni. Coś, co
    > by miotało ten płomień na rozsądną odległość (załóżmy 2-3 metry), to już
    > jest sporawe. W kieszeni możesz schować zapalniczkę. Użycie jej w
    > samoobronie jest moim zdaniem mocno dyskusyjne, tym nie mniej być może
    > by się dało. Na allegro widziałem takie "blazery" po 10 zł. Dają
    > kierunkowy płomień. Z tym, ze ten płomień ma 4-5 cm.

    Jak zastosuję tem miotacz ognia w windzie, to co będzie? ;-)

    --
    Kaja

  • 32. Data: 2005-05-03 21:12:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kaja" <m...@b...spamu.autograf.pl> napisał w wiadomości

    > Jak zastosuję tem miotacz ognia w windzie, to co będzie? ;-)

    Pewnie pożar, bo co by miało być. W wersji minimum napastnika. W wersji
    rozwojowej może i całej windy, albo zgoła budynku. Winda powinna być
    niepalna, ale w praktyce różnie z tym bywa. A w szybie jest ciąg, jak w
    kominie.

    Wobec faktu, że blazerek ma płomień na 4-5 cm, to moim zdaniem napastnik
    po prostu albo Ci go wytrąci z ręki, albo zgasi "dusząc" płomień. Potem
    może się zdenerwować nieco bardziej. Zamiast zgwałcić albo obrabować, to
    zabije albo pobawi się tym blazerkiem na Tobie. Choć oczywiście może się
    okazać, że się strasznie przelęknie i odstąpi od ataku.

    Generalnie - jak już pisałem - powątpiewam w możliwość skutecznego
    użycia tego w samoobronie. Myślę, ze jedynie zaskoczenie może tu pomóc.
    Jak go znienacka podpalisz, to powinno Ci przynieść to sukces. Ale potem
    niestety należy się nad nim pastwić, aż się nie będzie ruszał. Inaczej
    ... - ale to już ogólna zasada w takich wypadkach.

  • 33. Data: 2005-05-03 21:27:31
    Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>

    Tue, 3 May 2005 23:12:39 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > niestety należy się nad nim pastwić, aż się nie będzie ruszał. Inaczej
    > ... - ale to już ogólna zasada w takich wypadkach.

    Tak też myślę.

    --
    Kaja