eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › czy FlexFon łamie prawa konsumentów?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2005-05-02 16:54:45
    Temat: czy FlexFon łamie prawa konsumentów?
    Od: a...@o...pl

    1) poprzez narzucanie im opłaty manipulacyjnej 100zł+VAT w wypadku rezygnacji z
    ich usług?

    2) narzucając miesięczny obrót min. 19,90

    czyli kasując 19,90 człowieka, który rozmawiał np. za 5,14 zł?

    pozdr
    Sebastian



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2005-05-03 08:34:34
    Temat: Re: czy FlexFon łamie prawa konsumentów?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>


    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    A czego sie mozna spodziewac po firmie dzialajacej na zasadzie MLM?

    Pozdrawiam
    SDD



  • 3. Data: 2005-05-03 21:42:14
    Temat: Re: czy FlexFon łamie prawa konsumentów?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    a...@o...pl napisał(a):
    > 1) poprzez narzucanie im opłaty manipulacyjnej 100zł+VAT w wypadku rezygnacji z
    > ich usług?
    >
    > 2) narzucając miesięczny obrót min. 19,90
    >
    > czyli kasując 19,90 człowieka, który rozmawiał np. za 5,14 zł?
    >

    co do drugiego, to pojęcie opłaty minimalnej jest dość powszechne w
    usługach telekomunikacyjnych, chociażby każdy abonament komórkowy z
    pakietem minut ale bez ich przechodzenia na nastepny okresrozliczeniowy.
    A w stacjonarnych robia to netia, dialog, energis...

    Co do pierwszego - czy jest to jedyny tryb rozwiązania umowy?

    M.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1