  • 1. Data: 2005-05-02 14:01:54
    Temat: kupno mieszkania
    Od: Michał Wójcik <m...@u...list.pl>

    Witam,
    W najbliższym czasie będę kupował miezaknie spółdzielcze własnościowe,
    mieszkanie będzie kupowane z rynku wtórnego. Na chwilę obecną z tego co
    wiem nie ma jeszcze założonej księgi wieczystej. Na zakup mieszkania
    planuje zaciągnąć kredyt hipoteczny. Mam w związku z tym pytanie na co
    powinienem zwrócić uwagę przy podpisywaniu umowy przedwstępnęj ? Jaki
    dokumentów powinienem domagać się od sprzedawcy oraz co mogę sprawdzić w
    własnym zakresie ? Dodam że mieszkanie będzie kupowane poprzez agencję
    pośrednictwa.
    Pozdrawiam,
    Michał Wójcik

  • 2. Data: 2005-08-08 16:03:49
    Temat: Re: kupno mieszkania
    Od: "Woqlski" <w...@i...net.pl>

    > Dodam że mieszkanie będzie kupowane poprzez agencję pośrednictwa.

    Skoro korzystasz z usług biura pośredniczącego w obrocie nieruchomościami to
    pamietaj, iż licencjonowany pośrednik jest zobowiązany prawem do starannego
    działania w czynnościach zmierzających do zawarcia przez Ciebie i zbywcę
    umowy przenoszącej te prawa do lokalu.
    Mam nadzieję, iż jesteś (byłeś) w dobrych rekach...

    Forum Nieruchomości
    www.Forum.Woqlski.pl