  • 11. Data: 2005-08-01 15:09:41
    Temat: Re: gałąź uszkodziła mi auto - odszkodowanie
    Od: l...@v...pl

    > Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W dniu wczorajszym to chyba "witałem"

    > Nieszczescie jechalo po miescie?
    >
    > Móglbys stosowac sie do polskiej gramatyki piszac posty na usenecie?

    (przyganiał kocioł garnkowi ... ąćśźół .... ;)))

    Mógłbym, ale jak przeczytałem (kilka) wypowiedzi następujących po moim poście
    odechciało mi się czegokolwiek. Swoją drogą wystarczy czytać a i tak zrozumiesz
    co autor miał na myśli, no chyba że brak przecinków jest dla Ciebie takim
    problemem .... ? Jeśli ludzie nie mają nic ciekawego do pisania w sprawie
    wolałbym, aby nie zaśmiecali wątku - mam nadzieję, że zrozumiałeś.

    Podpisano: Miotek

  • 12. Data: 2005-08-02 05:35:57
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > (przyganiał kocioł garnkowi ... ąćśźół .... ;)))

    Na polskim usenecie NIE NALEZY uzywac polskich czcionek. Kto chce, moze
    uzywac na wlasna odpowiedzialnosc powodujac czesto innym klopoty
    niewlasciwym kodowaniem.

> [...]
    > zrozumiesz
    > co autor miał na myśli, no chyba że brak przecinków jest dla Ciebie takim

    Brak przecinków? Te bledy to niewlasciwa konstrukcja logiczna znania
    zlozonego i zle uzycie czasu. To duzo powazniejsze bledy niz brak przecinka.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 13. Data: 2005-08-02 06:28:45
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 2 sie o godzinie 07:35, na pl.soc.prawo, SQLwysyn napisał(a):

    > Na polskim usenecie NIE NALEZY uzywac polskich czcionek. Kto chce, moze
    > uzywac na wlasna odpowiedzialnosc powodujac czesto innym klopoty
    > niewlasciwym kodowaniem.

    Ty albo zacząłeś korzystać z zasobów usenetu, albo też korzystałeś w
    czasach kiedy święciły triumfy BBS, i na tym etapie zakończyłeś zdobywanie
    wiedzy i poszerzanie jej.

    W usenecie *należy* stosować polskie znaki diakrytyczne.
    Nie stosowanie ich było w czasach kiedy nie było ustalonego standardu
    kodowania polskich znaków diakrytycznych - ale te czasy to daaaaaaaaaawna
    historia!!!

    Jakie kłopoty masz na myśli, że sprawia się pisząc z polskimi "ogonkami" ?

    Misiek - skocz lepiej do toalety bo pewnie nie robiłeś również od dawna
    żadnej kupki - może wtedy przestaniesz bredzić farmazony.

    --
    Herbi
    02-08-2005 08:28:41

  • 14. Data: 2005-08-02 20:36:40
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W usenecie *należy* stosować polskie znaki diakrytyczne.

    O santa simplicitas.

    > Misiek - skocz lepiej do toalety bo pewnie nie robiłeś również od dawna
    > żadnej kupki - może wtedy przestaniesz bredzić farmazony.

    No i od razu widac z kim mam do czynienia. Z gówniarzem z piaskownicy
    którego dziecinne epitety sa na poziomie nocniczka.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 15. Data: 2005-08-09 05:59:28
    Od: Mariusz Zielinski <l...@l...pl>

    SQLwysyn wrote:

    > Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > O santa simplicitas.

    > No i od razu widac z kim mam do czynienia. Z gówniarzem z piaskownicy
    > którego dziecinne epitety sa na poziomie nocniczka.

    Ale z eliminacją ogonków to przesadzasz.

    --
    Mariusz Zielinski