  • 61. Data: 2006-10-29 09:59:06
    Temat: Re: fotka z radaru
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    --

    Jesli moje rzumowanie ma isc tym torem, to mam pamietac
    nie to, komu go dałem tylko, komu go dałem prowadzić.

    Czytaj uważniej.

    pzdr.,

    Jacek

  • 62. Data: 2006-10-29 10:01:13
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości
    > Jacek P. Urbanowicz napisał(a):
    >
    > jesli sprawa jest w sądzie to dwa lata,
    > i nie pisz postów w sygnaturce bo mi wycina :)
    > --

    Zaraz, zaraz. Czy bieg przedawnienia moze ulegac zmianom?
    Chyba nie. Rozumuje tak: sprawa byla na policji, a do Sadu
    zostala tylko przekazana.

    pzdr.,
    Jacek

  • 63. Data: 2006-10-29 19:03:36
    Od: stern <s...@0...pl>

    witek napisał(a):

    > Jeśli chcesz powiedzieć, że nie mam racji to chyba ty powinieneś mieć jakiś
    > argument np. jakisz przepis określający w jaki sposób ma spełniac ten
    > obowiązek.

    ma go spełnić, jeżeli jest w stanie.
    jeżeli nie pamięta to trudno go za to karać.
    Chyba, że znasz przepis karny, nakładający sankcję za niepamięć

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 64. Data: 2006-10-29 19:04:46
    Od: stern <s...@0...pl>

    Jacek P. Urbanowicz napisał(a):

    > Zaraz, zaraz. Czy bieg przedawnienia moze ulegac zmianom?

    bieg nie, długość tak

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 65. Data: 2006-10-29 21:18:39
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "stern" <s...@0...pl> wrote in message

    > ma go spełnić, jeżeli jest w stanie.

    nie ma klazuli w ustawie pozwalającej się uchylić od tego obowiązku.

    > jeżeli nie pamięta to trudno go za to karać.

    j.w. nie ma przepisu nakazującego ci to "pamiętać na pamięć".
    Masz to sobie tak zorganizować, abyś był w stanie powiedzieć komu dałes
    samochód.

    > Chyba, że znasz przepis karny, nakładający sankcję za niepamięć

    Nie. Nie ma takiego.
    Ale znam przepis karny pozwalający cię ukarać, ze niestosowanie się do
    przepisów PoRD.

  • 66. Data: 2006-10-30 05:11:57
    Od: stern <s...@0...pl>

    witek napisał(a):

    > Ale znam przepis karny pozwalający cię ukarać, ze niestosowanie się do
    > przepisów PoRD.

    a który mówi o tym?
    może coś przeoczyłem

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 67. Data: 2006-10-31 15:18:30
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości

    > ma go spełnić, jeżeli jest w stanie.

    A gdzieś to wyczytał ???
    Można prosić o podstawę prawną?
    "Ukradłem towar w sklepie. Ale byłbym zapłacił gdybym był w stanie, więc nie
    można mnie ukarać ;))))) "

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 68. Data: 2006-10-31 15:35:30
    Od: h...@p...onet.pl

    > po uplywie 2 miesiecy od dnia zdarzenia wezwano mnie
    > do komisariatu i okazano zdjecie wykonane radarem.

    Jakim algorytmem haszującym jest zabezpieczona fotografia, a w zasadzie plik?
    Nie wiem czy uda Ci się uzyskać takie info, ale próbój.
    .

  • 69. Data: 2006-10-31 16:00:38
    Od: stern <s...@0...pl>

    Nostradamus napisał(a):
    > Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości

    > A gdzieś to wyczytał ???
    > Można prosić o podstawę prawną?

    art. 1 § 2 kw

    > "Ukradłem towar w sklepie. Ale byłbym zapłacił gdybym był w stanie, więc
    > nie można mnie ukarać ;))))) "

    na którym jesteś roku?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 70. Data: 2006-10-31 23:43:37
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "stern" <s...@0...pl> wrote in message

    > art. 1 § 2 kw

    A gdzie ty masz tu czyn zabroniony?
    Tu masz obowiązek, z którego nie ma zwolnienia.