  • 51. Data: 2006-10-28 06:52:04
    Temat: Re: fotka z radaru
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości
    news:ehuj5s$ot3$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > twierdzisz, że PORD nakazuje kierowcom tworzenie ewidencji użyczeń
    > pojazdu?

    Tak. Jeśli mają zbyt małe moduły pamięci.
    Kodeks jest dla normalnych ;)

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 53. Data: 2006-10-28 07:14:50
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl> napisał:

    >Ech, ale widac numer rejestracyjny...marnie, ale czytelnie.
    I co z tego? Kogo sąd ma uznać obwinionym kierowcę czy "nr
    rejestracyjny" pojazdu?

    --
    Artur Golański

  • 52. Data: 2006-10-28 07:14:50
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał:

    >A co z zacytowanym wcześniej przez Ciebie art. 78.4. PoRD?
    Rozróżniasz "właściciela który wskazuje KOMU powierzył" od 'osoby,
    która popełniła wykroczenie' ?

    >Jjak by nie było istnieje obowiązek wskazania sprawcy.
    Głupoty popisujesz. Nie istnieje taki obowiązek!

    --
    Artur Golański

  • 54. Data: 2006-10-28 07:47:43
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "stern" <s...@0...pl> wrote in message

    > podstawa prawna?
    > tylko nie mów o 78 ust. 4 bo tam nic takiego nie ma

    czego tam nie ma?

    jesty wyraźnie napisane "ma obowiązek".
    W jaki sposób z tego obowiązku będzie się wywiązywał, jego własna sprawa.
    Może nawet detektywa wynająć, który go będzie śledził i robił notatki komu
    daje kluczyki.
    Słowo obowiązek nie pozostawia ci żadnej furtki, a przepis nie określa
    żadnych ram czasowych.

    W momecie niewywiązania się z obowiązku sprawa ląduje w sądzie i zostajesz
    ukarany za niewywiązanie się z obowiązku. Żaden przepis nie daje tutaj
    żadnej taryfy ulgowej.
    Sprawca wykroczenia drogowego pozostaje nieznany.
    I tyle by było w tym temacie.

  • 55. Data: 2006-10-28 21:44:31
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    no i wyszedlbys na kompletnego idiote, a to dlatego ze w moim
    przekonaniu malo prawdopodobne jest to, ze 3 osoby nie pamietaja czy
    jechaly wtedy czy nie jechaly, masz date podana i juz mozesz wtedy
    powiedziec co i jak, bo dedukujesz, ktos mogl byc w pracy, jechac po
    zakupy(placenie karta) itp. przypominam ze wskazujesz osobe ktora
    moglaby jechac a nie napewno jechala i sad ci moze uwiezyc albo nie

    --
    Pozdro
    Harry

  • 56. Data: 2006-10-28 21:47:43
    Od: stern <s...@0...pl>

    witek napisał(a):

    > jesty wyraźnie napisane "ma obowiązek".

    "jest obowiązany"

    > W jaki sposób z tego obowiązku będzie się wywiązywał, jego własna sprawa.

    masz _cokolwiek_ na potwierdzenie tej tezy?
    wyrok, komentarz, glosę?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 57. Data: 2006-10-28 22:14:04
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Harry wrote:
    > w moim
    > przekonaniu malo prawdopodobne jest to, ze 3 osoby nie pamietaja czy
    > jechaly wtedy czy nie jechaly,

    Obracasz się wśród osób o niewiarygodnej wręcz pamięci. Ja nie znam
    nikogo, kto pamiętałby co robił danego dnia 2 miesiące temu.

    > masz date podana i juz mozesz wtedy
    > powiedziec co i jak, bo dedukujesz,

    Nie ma w ustawie obowiązku dedukowania.

    -------------------+
    -------------------+

  • 58. Data: 2006-10-28 23:47:30
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "stern" <s...@0...pl> wrote in message

    > "jest obowiązany"

    a to jest jakaś różnica?

    > masz _cokolwiek_ na potwierdzenie tej tezy?
    > wyrok, komentarz, glosę?

    Jeśli chcesz powiedzieć, że nie mam racji to chyba ty powinieneś mieć jakiś
    argument np. jakisz przepis określający w jaki sposób ma spełniac ten
    obowiązek.
    I co znalazłeś? Nie. Bo go nie ma. Ustawodawca nie określił w jaki sposób
    masz to spełniać. Masz spełniać. Metoda dowolna.

  • 59. Data: 2006-10-28 23:51:36
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> wrote in message

    > Obracasz się wśród osób o niewiarygodnej wręcz pamięci. Ja nie znam
    > nikogo, kto pamiętałby co robił danego dnia 2 miesiące temu.

    Nie masz pamiętać co robiłes danego dnia, Masz pamiętać komu dałeś samochód.

    To nie jest tak, że ktoś z zaskoczenia każe ci wiedzieć komu dałeś samochód.
    Dwa miesiące temu też wiedziałeś, że masz wiedzieć. Skoro dzisiiaj dajesz
    komuś samochód to doskonale wiesz o tym, że za rok masz wiedzieć komu dałeś
    dzisiaj samochód. Zapisz to sobie. Nikt cie nie zmusza do pamiętania tego w
    głowie. Ani nikt cię nie zaskakuje przepisami, których dwa miesiące temu nie
    było.

  • 60. Data: 2006-10-29 00:41:25
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    witek wrote:

    > Nie masz pamiętać co robiłes danego dnia, Masz pamiętać komu dałeś samochód.

    Odnoszę się do stwierdzenia Harry'ego, że (parafrazując) nawet jak każdy
    bierze kluczyki z szafki kiedy chce (bez powierzania w sensie obowiązku
    doskonałej pamięci), to nie jest to żadnym problemem, bo każdy z
    mających dostęp do kluczyków będzie i tak pamiętał, czy danego dnia
    siedział dłużej w pracy czy pojechał na zakupy.