  • 71. Data: 2006-11-01 13:53:47
    Temat: Re: fotka z radaru
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    witek napisał(a):
    > A gdzie ty masz tu czyn zabroniony?

    a kara to niby za co?

    > Tu masz obowiązek, z którego nie ma zwolnienia.

    z obowiązku - tak
    ale aby ukarać za jego niedopełnienie konieczne jest przypisanie winy
    a to co innego niż tylko niewypełnienie obowiązku

    KG

  • 72. Data: 2006-11-02 02:30:34
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "kam" <x#k...@w...pl#x> wrote in message

    > a kara to niby za co?

    > z obowiązku - tak
    > ale aby ukarać za jego niedopełnienie konieczne jest przypisanie winy
    > a to co innego niż tylko niewypełnienie obowiązku

    To powiedz gdzie jest czyn zabroniony jak ci wlepiają mandat za niezapięte
    pasy?

  • 73. Data: 2006-11-02 18:23:41
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    witek napisał(a):
    > To powiedz gdzie jest czyn zabroniony jak ci wlepiają mandat za niezapięte
    > pasy?

    zacznijmy od początku
    1. za co wlepia się mandat?
    2. po udzieleniu odpowiedzi znajdź definicję tego pojęcia

    KG

  • 74. Data: 2006-11-02 23:39:48
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "kam" <x#k...@w...pl#x> wrote in message

    > zacznijmy od początku
    > 1. za co wlepia się mandat?
    > 2. po udzieleniu odpowiedzi znajdź definicję tego pojęcia

    zawsze możesz odmówić przyjęcia mandatu i wylądujesz w sądzie.
    I za co zostaniesz ukarany?

  • 75. Data: 2006-11-03 05:39:16
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    witek napisał(a):

    > zawsze możesz odmówić przyjęcia mandatu i wylądujesz w sądzie.
    > I za co zostaniesz ukarany?

    jw.

    KG

  • 76. Data: 2006-11-03 13:00:58
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "kam" <x#k...@w...pl#x> wrote in message

    > jw.

    co jw?
    Odpowiedz na pytanie.
    Za co zostaniesz ukarany w sądzie za jazdę bez zapiętych pasów.
    Jakiż to czyn zabroniony popełniłeś?

  • 77. Data: 2006-11-05 21:18:48
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    witek napisał(a):
    > Za co zostaniesz ukarany w sądzie za jazdę bez zapiętych pasów.
    > Jakiż to czyn zabroniony popełniłeś?

    Opisany w odpowiednim artykule kodeksu wykroczeń w związku z odpowiednim
    artykułem prawa o ruchu drogowym. Zapewne zabraniający niestosowania się
    do przepisów prawa o ruchu drogowym.
    Gdyby nie było czynu zabronionego, to nie byłoby wykroczenia, a więc nie
    byłoby kary, bo niby za co?
    Definicja wykroczenia jest w art.1 kodeksu wykroczeń, wczytaj się w jego
    treść, a jeśli coś jest niejasne, to pytaj...

    KG

  • 78. Data: 2006-11-05 22:48:42
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "kam" <x#k...@w...pl#x> wrote in message

    > Opisany w odpowiednim artykule kodeksu wykroczeń w związku z odpowiednim
    > artykułem prawa o ruchu drogowym. Zapewne zabraniający niestosowania się
    > do przepisów prawa o ruchu drogowym.

    No i wystarczy.
    Artykuł o udzieleniu informacji komu się powierzyło samochód jest w
    przepisach prawa o ruchu drogowym i za niestosowanie się do niego zostaniesz
    odpowiednio przed sąd ukarany.
    Jakby coś było niejasne to pytaj :).

  • 79. Data: 2006-11-05 22:55:13
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    witek napisał(a):
    > Artykuł o udzieleniu informacji komu się powierzyło samochód jest w
    > przepisach prawa o ruchu drogowym i za niestosowanie się do niego zostaniesz
    > odpowiednio przed sąd ukarany.

    niezastosowanie się to dopiero czyn zabroniony
    od czynu zabronionego do wykroczenia jeszcze daleko

    KG

  • 80. Data: 2006-11-05 22:57:16
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "kam" <x#k...@w...pl#x> wrote in message

    > niezastosowanie się to dopiero czyn zabroniony
    > od czynu zabronionego do wykroczenia jeszcze daleko

    Ale ja naprawdę nie rozumiem, czego ty nie rozumiesz.
    Chcesz udowodnić, że czarne jest białe, i że sądy karzą za niewskazanie
    niezgodnie z prawem?
    Nobla dostaniesz.