  • 1. Data: 2008-02-05 20:31:41
    Temat: firma a pieczątka
    Od: "Maaciek" <k...@o...pl>

    Dzien dobry
    Mam pytanie - otoz zalozylem DG i jako skroconą jej nazwe podalem swoje imie
    i nazwisko.
    Wlasnie sie dowiedzialem ze pieczatka jakiej mam uzywac ma miec w naglowku
    "posrednictwo finansowo ubezpieczeniowe" i tutaj moje pytanie. Czy moge
    poslugiwac sie taka pieczatka czy musze zmienic skrocona nazwe firmy z
    nazwiska na tą wlasnie? czy jak to jest?

  • 2. Data: 2008-02-05 20:45:31
    Temat: Re: firma a pieczątka
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "Maaciek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poslugiwac sie taka pieczatka czy musze zmienic skrocona nazwe firmy z
    > nazwiska na tą wlasnie? czy jak to jest?

    Nie musisz w ogóle mieć pieczątki, więc jest wszystko jedno co na niej
    będzie.
    Jeżeli jednak będziesz ją chciał używać do szybkiego "wypisywania" danych
    firmy, to oczywiście, że wtedy musi na niej być dokładnie to co na wpisie do
    ewidencji.
    Ja sobie zamówiłem taką:
    USŁUGI Andrzej Andrzejewski
    ul. Wzorcowa 1
    12-345 Przykład
    PL1234567890
    i dzięki temu mogę w dowolnym miejcu UE szybko wystawić klientowi fakturę.

    --
    andrzej

  • 3. Data: 2008-02-05 21:22:20
    Od: "Maaciek" <k...@o...pl>

> [...]
    > PL1234567890
    > i dzięki temu mogę w dowolnym miejcu UE szybko wystawić klientowi fakturę.

    no niestety jak sie okazuje pieczatka jest mi niezbedna...
    czyli w tym wypadku musze gonic do urzedu miasta, urzedu skarbowego i do
    zusu zeby to zmienic?

  • 4. Data: 2008-02-05 21:59:25
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    andrzej napisał(a):
> [...]
    > PL1234567890
    > i dzięki temu mogę w dowolnym miejcu UE szybko wystawić klientowi fakturę.

    Informuję Cię zatem, że pieczątkę masz błędną. Powinien znajdować się
    na niej bowiem REGON. Ale nie martw się, to martwy przepis, podobnie jak
    z obowiązkiem meldunkowym - dopóki ktoś specjalnie nie będzie chciał Ci
    życia uprzykrzyć, to nic Ci nie grozi :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 5. Data: 2008-02-05 22:12:12
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w <news:foam17$jmm$1@news.onet.pl>:

    > andrzej napisał(a):
    [...]
> [...]
    > z obowiązkiem meldunkowym - dopóki ktoś specjalnie nie będzie chciał Ci
    > życia uprzykrzyć, to nic Ci nie grozi :)

    Na pieczątce jak najbardziej jest, tylko dziwnym trafem sie nie odwzorowuje
    na odcisku owej na papierze ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 6. Data: 2008-02-06 11:40:47
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Feb 2008, andrzej wrote:

    > Jeżeli jednak będziesz ją chciał używać do szybkiego "wypisywania" danych
    > firmy, to oczywiście, że wtedy musi na niej być dokładnie to co na wpisie do
    > ewidencji.

    Trzeba jeszcze ustalić, NA CZYM będzie to wypisywał :)
    Bo jak np. na fakturze, to owa "dokładność" rzeczywiście musi być inna
    niż na "informacji" (lub "reklamie").

    A o REGONie Ci już napisali - z dyskusji wynika, ze jest to JEDYNY
    przepis określający co MA być na pieczątce :)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2008-02-06 15:12:40
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Informuję Cię zatem, że pieczątkę masz błędną. Powinien znajdować się na
    > niej bowiem REGON.

    Wiem i dlatego zastanawiam się, czy gdy sobie zamówie pieczątke ze słonikiem
    do zdobienia wysyłanych "firmowych" listów to też musi być na niej Regon?

    --
    andrzej

  • 8. Data: 2008-02-06 16:57:43
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    andrzej <u...@o...eu> napisal:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wiem i dlatego zastanawiam się, czy gdy sobie zamówie pieczątke ze słonikiem
    > do zdobienia wysyłanych "firmowych" listów to też musi być na niej Regon?

    To sie ciesz, ze nie jestes spolka kapitalowa. Wtedy na ozdobnym papierze firmowym
    musialbys jeszcze umiescic od metra informacji od wartosci kapitalu poczynajac.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2008-02-06 17:19:49
    Od: "andrzej" <u...@o...eu>

    Użytkownik "Jacek_P" <Z...@c...edu.pl> napisał w wiadomości

    > To sie ciesz, ze nie jestes spolka kapitalowa. Wtedy na ozdobnym papierze
    > firmowym
    > musialbys jeszcze umiescic od metra informacji od wartosci kapitalu
    > poczynajac.

    Nie jest tego tak dużo. No chyba, że w kapitale zakładowym jest tyle zer, że
    się nie mieści :)

    --
    andrzej

  • 10. Data: 2008-02-06 17:37:54
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Nie w kapitale, ale w radzie nadzorczej ;-)
    JaC

    -----