  • 1. Data: 2008-02-05 20:14:07
    Temat: Proces cywilny, a bilingi telefoniczne
    Od: Wojciech <w...@w...pl>

    Witam,
    czy w procesie cywilnym mogę wnosić o pobranie przez sąd, od operatora
    sieci komórkowej, wykazu rozmów powoda jako dowód w sprawie?

    pozdrawiam.
    Wojtek

  • 2. Data: 2008-02-05 21:52:26
    Temat: Re: Proces cywilny, a bilingi telefoniczne
    Od: "adam.eu" <a...@g...pl>

    Wojciech <w...@w...pl> napisał(a):

    > Witam,
    > czy w procesie cywilnym mogę wnosić o pobranie przez sąd, od operatora
    > sieci komórkowej, wykazu rozmów powoda jako dowód w sprawie?

    Wnosić możesz. Sąd może się przychylić do wniosku ablo go odrzucić. Lepiej
    moim zdaniem wnieść, o ile jest to dowód korzystny dla Ciebie.

  • 3. Data: 2008-02-05 23:39:51
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Gorzej, jak zona poprosi sąd o to samo ;-)
    JaC

    -----