  • 61. Data: 2005-07-16 10:55:23
    Temat: Re: falszywy alarm bombowy i zarzut usilowania spowodowania zagrozenia
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > więc byłbyś prawdopodobnie jednym z niewielu "myślących" więźniów w Polsce
    > :) lol

    nie sadze, chyba ze na pokaz naginajac prawo by mnie w takiej sytuacji
    zamkneli.

    P.

  • 62. Data: 2005-07-16 11:01:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > jakbys byl myslacy to bys nie wydzwanial z taka informacja na policje,

    a wydzwanialem ?

    > wniosek, jesli bys straszyl to bys udowodnil tylko i wylacznie ze jestes
    > polglowkiem,

    no i co w zwiazku z tym? Co stoi na przeszkodzie wykazac ze zlamanie
    przepisu ktory mi sie zarzuca
    (przy zalozeniue ze bym zadzwonil) jest bzdura?

    a w sadzie to by ci sedzina/sedzia udowodnil, ze twoje
    > marne zdanie mozesz dyskutowac z kolegami w celi ;)

    a od kiedy zony sedziow maja prawo zamykac ?

    .. a tak po z atym sedzia nie zamknie za wymyslony/naciagniety paragraf czy
    dlatego ze "babcia z pod kosciola" tego oczekuje,
    chyba ze proces bedzie zrobiony na pokaz z gory ustalonym wyrokiem, ale
    predzej czy pozneij ktos szumu narobi.

    P.

  • 63. Data: 2005-07-16 13:03:52
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    przeprowadzane

    "ja przeprowadzające" mialo byc.

  • 64. Data: 2005-07-16 19:51:31
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "blas" <m...@d...com> napisał w wiadomości
    > bylam, i odruchowo analizuje takie szczegoly. STWIERDZAM, ze na stacjach
    > ktore widzialam, a widzialam pare, drogi ewakuacyjne sa wystarcajace dla
    > przeprowadzenia w fgodzinach szczyty szybkiej i zorganizowanej ewakuacji.

    No, tak, wiedziałam, że koledzy (i koleżanka Kira) o jednym, a Ty - o
    drugim....

    "Zorganizowana ewakuacja" = "ewakuacja bez paniki"

    No, to wróćmy do momentu "ewakuacja może wywołac panikę" i prosze
    przedstawić jeszcze raz argumenty (bez gadania, że drogi ewakuacyjne są
    wystarczające do przeprowadzenia zorganizowanej ewakuacji, bo zorganizowana
    ewakuacja to pobożne zyczenie służb)

    Monika

  • 65. Data: 2005-07-16 21:18:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > No, to wróćmy do momentu "ewakuacja może wywołac panikę" i prosze
    > przedstawić jeszcze raz argumenty

    jezlei zosatanie zle przeprowadzona, jezlei dobrze, paniki nie bedzie, a po
    to sa szkolon do takich sytuacji rozne sluzby w tym policja.

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 66. Data: 2005-07-16 22:03:21
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <db9d6b$t0a$1@inews.gazeta.pl>,
    "Przemek R..."
    .pl> wrote:

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > do 1 tys. zl ? :-)
    >
    > P.

    Ale to nie ja pisalem. Uprasza sie o cytowanie z sensem.

    TA

  • 67. Data: 2005-07-16 22:08:33
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dbbtkj$s49$1@inews.gazeta.pl...
    > jezlei zosatanie zle przeprowadzona, jezlei dobrze, paniki nie bedzie, a
    > po to sa szkolon do takich sytuacji rozne sluzby w tym policja.

    Teoria...

    Ale ta sama teoria zakłada, że nawet podczas poprawnie przeprowadzonej
    ewakuacji, przez świetnie wyszkolone służby, sytuacja może się wymknąć spod
    kontroli i wybuchnie panika - i z tym przeprowadzający ewakuację muszą się
    liczyć - tego dowiadują się podczas tych szkoleń, m.in.

    I sytuacji nie uratują barierki na schodach...

    Monika

  • 68. Data: 2005-07-17 07:54:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    .news.tpi.pl...
    .pl> wrote:

    > Ale to nie ja pisalem. Uprasza sie o cytowanie z sensem.

    OE tak zacytowal, ja nic nie zmienialem

    p.

  • 69. Data: 2005-07-17 08:03:09
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > spod kontroli i wybuchnie panika - i z tym przeprowadzający ewakuację
    > muszą się liczyć - tego dowiadują się podczas tych szkoleń, m.in.

    nie twierdze inaczej, twierdze ze wywoalnie niepotrzebnmej paniki, w skutek
    czego ktos ucierpi
    nie bedzie wina dzwoniacego a sluzb ktore nawalily.

    P.

  • 70. Data: 2005-07-17 08:09:46
    Od: Sławek <n...@w...pl>

    Przemek R... napiscał(a):
    > Wydaje mi sie ze niezbyt trafny zarzut, na czym mialoby polegac usilowanie
    > spowodowania zagrozenia?
    > Mezczyzna mial cel jasny - glupi zart, nie mial zamiaru ani nie usilowal
    > podlozyc bomby(wiec takie zagrozenie odpada).

    Jesteś w błedzie moim zdanie. Zagrożenie jest i to całkiem realne
    - słabsi zdrowiem zejście na zawał
    - panika i tratujacy się ludzi
    - haos a niektórzy potrafią to wykorzystać na przykład złodzieje

    > W tym momencie
    > jedynym zagrozeniem moze byc zachowanie sluzb porzadkowych, ale czy sluzby
    > te istnieja po to by stwarzac zagrozenie
    > czy aby je eliminowac?

    To już sprawa przygotowania naszych służb:)Ale tak czy inaczej
    zagrożenie również realne :)

    Tak, wiec na jakiej podstawie chca op to oksrazyc
    > tego goscia?

    Ja bym go po prostu zamknął za głupote:) Bo niby co to za żart? Kto się
    z tego śmiał?

    > Chyba prosciej (i mniej osmieszaniam bo dobry adwokat powinien go wybronic z
    > tego), jest zaglosowac nad art.(przeciez jezeli by im zalezalo to jest
    > kwestia max 2 miesiecy, a wtedy moga go sadzic
    > zgodnie z nowymi przepisami - art 4 kk) ktory by wprowadzal kare nie
    > krotsza niz 10 lat bezwzglednego pozb . wolnosci
    > za falszywy alarm, niz na sile podciagac pod niezbyt trafny (moim
    > zdaniem ) art.

    Nie jestem prawnikiem ale sądze, że mu dowalą ile się da (wypadkowa
    chęci prokuratury i zdolności adwokata) po prostu dla przykładu i ku
    przestrodze.