  • 1. Data: 2004-07-07 11:05:43
    Temat: faktura
    Od: "Mariusz M" <m...@g...pl>

    Witam

    Mam pytanie odnośnie faktury i rachunku bankowego, który na niej
    został wpisany. Sytuacja wygląda tak:
    Pod koniec czerwca wystawiona została faktura ze starym numerem
    rachunku bankowego do przelewu (nie znany był jeszcze wtedy nowy
    numer). Sposobem zapłaty był "przelew 14 dni". Teraz po 1 lipca
    obowiązują nowe numery rachunków. Pieniądze jeszcze nie dotarły...

    Ale co w takim razie z fakturą? Wystarczy kontrahentowi podać nowy
    numer rachunku? Trzeba pisać korektę?

    --
    Pozdrowienia,
    Mariusz M

  • 2. Data: 2004-07-07 11:12:25
    Temat: Re: faktura
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz M" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    Wystarczy podać nowy numer rachunku. Informacja o numerze konta nie jest
    informacją, która musi się znaleźć w fakturze. Tak więc nie ma sensu jej
    formalnie korygować, bo przecież Twoja zmiana nie ma wpływu na istotną treść
    faktury.

  • 3. Data: 2004-07-07 11:13:20
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    no to naprawde poważny problem

    sky

  • 4. Data: 2004-07-07 11:18:29
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Mariusz M wrote:
> [...]
    > numer). Sposobem zapłaty był "przelew 14 dni". Teraz po 1 lipca
    > obowiązują nowe numery rachunków. Pieniądze jeszcze nie dotarły...

    na razie przelewy na stare numery chodza, chyba że bank płatnika faktury jest
    taki dokładny jak np Fortis który w internecie nie pozwala wprowadzić starego nr

    Grunt, że Elixir starych numerów nie odrzuca a banki prowizji za to jeszcze nie
    wymyslily
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-07-07 11:32:31
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Mariusz M wrote:

> [...]
    > obowiązują nowe numery rachunków. Pieniądze jeszcze nie dotarły...
    >
    > Ale co w takim razie z fakturą? Wystarczy kontrahentowi podać nowy

    Numer rachunku nie jest obowiązkowym elementem faktury i jego
    poprawienie nie wymaga wystawienia korekty. Po prostu poinformujcie
    skutecznie kontrahenta na jaki rachunek ma zapłacić

  • 6. Data: 2004-07-07 11:34:41
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Grunt, że Elixir starych numerów nie odrzuca a banki prowizji za to
    jeszcze nie
    > wymyslily

    Wymyśliły:
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/985/template/news%2CVi
    ew.wm/xnavi/7991/message/7991/nazwa/BZ_WBK_strona_gl
    owna/style/nowosci_view_main;jsessionid=107B86E566F9
    59B1E190E31F093C0CF2

    Przepraszam, nie umiem w tinyurl'ach ;))

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 7. Data: 2004-07-07 12:27:55
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Maciej Loret wrote:

> [...]
    owna/style/nowosci_view_main;jsessionid=107B86E566F9
    59B1E190E31F093C0CF2

    > Przepraszam, nie umiem w tinyurl'ach ;))

    nie ma reguły bez wyjątków :-)
    przy okazji zrobili polską stronkę na sprawdzenie poprawności nr IBAN
    w różnych krajach: http://www.bzwbk.pl/u235/navi/190977

    skracanie linków: link wklejasz na stronie http://tinyurl.com/
    a po enterze kopiujesz od nich link skrócony - i już
    *** blad ***

  • 8. Data: 2004-07-07 12:32:08
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > skracanie linków: link wklejasz na stronie http://tinyurl.com/
    > a po enterze kopiujesz od nich link skrócony - i już

    Dzięki, spróbuję następnym razem.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    GG 9304589

  • 9. Data: 2004-07-07 15:24:13
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In pl.biznes.banki blad <blad201@_w_y_t_n_i_j_o2.pl> wrote:

> [...]
    >
    > skracanie linków: link wklejasz na stronie http://tinyurl.com/
    > a po enterze kopiujesz od nich link skrócony - i już

    Nie znosze tego tiny URL.
    Jak jest link wklejony bezpośrednio do postu, to po URL od razu wiem
    skąd to jest, czego można się tam mniej więcej spodziewać, i czy to
    już widziałem, a więc czy warto tam wchodzić.

    A jak da ktoś ten skubany tinyurl, to nic nie wiadomo po URL co to
    jest, i trzeba wejść. Bez sensu. Co komu przeszkadzają długie URLe?

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 10. Data: 2004-07-07 15:37:41
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 7 Jul 2004 15:24:13 +0000 (UTC), w <cch4it$gal$1@sunflower.man.poznan.pl>,
    Miernik <m...@c...pl> napisał(-a):

    > jest, i trzeba wejść. Bez sensu. Co komu przeszkadzają długie URLe?

    Użytkownikom pseudo-czytnika jakim jest Outlook Express (zgodnie z ust. o och.
    j. pol. -- Zezulec Pospieszny).