eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawofaktura › faktura
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet
    .pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Mariusz M" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: faktura
    Date: Wed, 7 Jul 2004 13:05:43 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 21
    Message-ID: <ccgler$j7p$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: atx17.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1089198363 19705 83.27.5.17 (7 Jul 2004 11:06:03 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 7 Jul 2004 11:06:03 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:307075 pl.soc.prawo:225792
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Mam pytanie odnośnie faktury i rachunku bankowego, który na niej
    został wpisany. Sytuacja wygląda tak:
    Pod koniec czerwca wystawiona została faktura ze starym numerem
    rachunku bankowego do przelewu (nie znany był jeszcze wtedy nowy
    numer). Sposobem zapłaty był "przelew 14 dni". Teraz po 1 lipca
    obowiązują nowe numery rachunków. Pieniądze jeszcze nie dotarły...

    Ale co w takim razie z fakturą? Wystarczy kontrahentowi podać nowy
    numer rachunku? Trzeba pisać korektę?


    --
    Pozdrowienia,
    Mariusz M





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1