  • 21. Data: 2012-06-04 14:48:51
    Temat: Re: facet wnosi pozem przeciw mojej siostrze a ojciec znika
    Od: "Dorota" <d...@N...gazeta.pl>

    Augustyn <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Od razu napiszę, że sprawa jest skomplikowana a ja nie
    > jestem bezstronny.
    > Augustyn Faliński

    Rzeczywiście nie jesteś bezstronny jako brat, ale zdajesz
    sobie z tego sprawę - to już naprawdę dużo. Generalnie Twoja
    siostra nie jest bez winy, pewnie to rozumiesz. Będzie musiała
    się liczyć z koniecznością zapłaty odszkodowania temu
    pierwszemu mężczyźnie. Sprawa odszkodowania nie ma zaś nic
    wspólnego z ustaleniem ojcostwa i ściągnięciem alimentów od
    rzeczywistego ojca, to też musicie zrozumieć. To jakby 2
    oddzielne sprawy.
    Jeśli jesteście pewni, że ojcem jest ten człowiek, który jak
    ostatni tchórz i kanalnia uciekł do Kanady, a jego brat zna
    miejsce pobytu, to jedyne co wam pozostaje, to zatrudnienie
    prywatnego detektywa, który nielegalnie (np. przez podsłuch
    lub prowokację) zdobędzie dane adresowe ojca w Kanadzie.
    Sąd nie jest w stanie bowem zmusić go do podania adresu brata,
    wystarczy, że odpowiem "nie znam adresu" i nie ma szans
    udowodnienia, że jest inaczej. Także tylko dobry prywatny detektyw.
    Dorota
    PS Mężczyźni uciekający zagranicę po wpadce są żałośni.

  • 22. Data: 2012-06-04 14:52:48
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Sun, 03 Jun 2012 19:01:51 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > No cóż, może w twoim języku nazywanie kogoś kurwiszonem i toto stanowią
    > szczyt kurtuazji i miłości, ale jakoś nie wydaje mi się.

    A jak nazwac inaczej panienke, , co spotyka sie (i sypia) z kilkoma facetami
    jednoczenie? A po wpadce jedyne na cyzm jej zalezy to wysokie alimenty, bo
    jak pisze jej brat, "zasluguje na nie"?

  • 23. Data: 2012-06-04 15:04:24
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Dorota wrote:

    > Dorota
    > PS Mężczyźni uciekający zagranicę po wpadce są żałośni.

    Na pewno nie bardziej żałośni niż kobiety, które mają problem z
    określeniem kto de facto jest sprawcą wpadki, i na chybił trafił
    pozywające facetów z którymi miały "przygody".

    --
    Pozdro
    Massai

  • 24. Data: 2012-06-04 15:30:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.06.2012 14:52, Mark pisze:

    > A jak nazwac inaczej panienke, , co spotyka sie (i sypia) z kilkoma facetami
    > jednoczenie?

    To za mało - ale ona jeszcze chce za to pieniądze, więc w sumie pasuje ;->

  • 25. Data: 2012-06-04 16:14:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Massai napisał(a) :

    > Na pewno nie bardziej żałośni niż kobiety, które mają problem z
    > określeniem kto de facto jest sprawcą wpadki, i na chybił trafił
    > pozywające facetów z którymi miały "przygody".

    Jednocześnie.

    W ogóle sprawa wygląda na planowany biznes. Ale nie wyszło. Tylko
    dziecko za to będzie płacić.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 26. Data: 2012-06-04 16:43:28
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Jednocześnie.
    >
    > W ogóle sprawa wygląda na planowany biznes. Ale nie wyszło. Tylko
    > dziecko za to będzie płacić.

    Sprawa "w ogóle" wygląda na trolling, oceniając na zasadzie "nikt nie
    może być taki głupi", ale jak się czasem posłucha różnych opowieści, to
    ten banalny frazes przypisywany Einsteinowi, o "rzeczach
    nieskończonych", wydaje się być prawdą.

    Więc kto wie, może i to prawdziwa historia.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 27. Data: 2012-06-04 21:29:54
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > A jak nazwac inaczej panienke, , co spotyka sie (i sypia) z kilkoma facetami
    > jednoczenie?

    Jeszcze raz: Nie wiadomo czy z kilkoma, raczej było, że z dwoma (cytat:
    Ojcem dziecka jest zatem na 100% drugi facet, z którym spotykała się
    równocześnie moja siostra. ). Skoro na 100% ten drugi, to w takim razie
    trzeciego i następnych nie było.

    Owszem, pani nie jest wzorową moralnie osobą, jednak nazwanie jej
    kurwiszonem nie za bardzo pasuje, a przynajmniej nie daje się wysnuć na
    podstawie tego listu.

    Może mamy jakiś konflikt znaczeniowy tego słowa?

    http://sjp.pwn.pl/slownik/2476762/kurwiszon

    kurwiszon
    1. wulg. <<o doświadczonej, starszej prostytutce>>
    2. wulg. <<o kobiecie>>

    No więc znaczenie pierwsze odpada, bo wniosku o zarobkowej działalności
    pani nie można wysnuć na podstawie opisu, także wiek 25 lat nie pasuje
    do ,,doświadczonej, starszej''. Stawiam więc na znaczenie 2. Jest ono
    jednak słabiutko opisane w SJP, bo cóż to znaczy ,,wulgarnie o
    kobiecie''. O każdej?

    Kluczowe jest jednak ,,wulganie''. Czyli gość wulgarnie potraktował
    dziewczynę i do tego się doczepiłem. Nie pochwalać jej zachowania to
    jedno, ale atakować tak wulgarnie?

    Nie wiadomo jak wyglądała sytuacja. Już pisałem, że może są tu jakieś
    psychicznie kłopoty z seksualnością. Może jakieś załamanie nerwowe. Może
    zmiana chłopaka nastąpiła i zbiegło się to w czasie?

    Owszem, gdyby pani była moralnie czysta i poczekała z seksem do ślubu,
    jak należy, to by problemu nie było. Ale błądzić jest rzeczą ludzką i od
    razu taki wulgarny atak tylko dlatego, że się seksualnie zagubiła?

    A zresztą, czy panowie są bez winy? Przecież oni również z nią współżyli
    bez ślubu. Oni są wporzo? Jeżeli ją nazywacie kurwiszonem, to jak
    nazywacie ich?

    > A po wpadce jedyne na cyzm jej zalezy to wysokie alimenty, bo
    > jak pisze jej brat, "zasluguje na nie"?

    Skąd wiesz czy jedyne? A może to jedyny sposób na zapewnienie dziecku
    jako takiego startu? Panna z dzieckiem lat 25 ma już zdecydowanie
    utrudniony start w założenie własnej rodziny. Również z pracą może być
    trudniej.... Ciąża, poród, dziecko przy cycku, z półtora roku w plecy, a
    to przy założeniu, że ma taką pracę, że nie zaważy to na jej karierze.

    Panowie sobie podupczyli, dzieciaka jeden z nich zmajstrował i teraz
    wylot do Kanady czy tam Portugalii. Ale o nich złego słowa w tym wątku
    jakoś nie znalazłem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 28. Data: 2012-06-04 21:37:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 03.06.2012 20:54, Andrzej Lawa pisze:

    > Przyczepiłeś się samego krytykowania - a nie formy.

    Nie. Przyczepiłem się do formy. Krytykę kilka osób uskuteczniło, ale
    odpisałem tylko jemu (choć jeszcze jeden z komentarzy też by wymagał
    paru słów). On nie krytykował, on zaczął od razu ,,kamieniować''
    rzucając epitetami najcięższego kalibru.

    > Sobie? A dziecko to co, pies?

    Owszem, dziecko w niepełnej rodzinie będzie miało gorzej. Ale z drugiej
    strony, wolałbym być poczęty w związku panny z dzieckiem niż nie być
    wcale. No i jeśli ona się mocno postara, to może i uda jej się zbudować
    pełną rodzinę dla dziecka. A nawet jeśli nie, to porównanie panny co
    urodziła nieślubne dziecko z gościem, który ,,"napruty jak messerszmit"
    zasuwa 200km/h przez wiochy i opłotki'' (cytat z: Andrzej Lawa) nie
    wydaje mi się adekwatne.

    > Może tak, może nie. Braciszek może też przekazać.

    No i na pewno przekazanie jej, że Niwiński nazwał ją kurwiszonem da
    pozytywne efekty....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 29. Data: 2012-06-04 22:39:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nie. Przyczepiłem się do formy. Krytykę kilka osób uskuteczniło, ale

    Nie, do treści. Przynajmniej tak ci wyszło, bo zamiar może i miałeś
    inny, ciężko powiedzieć.

    W języku polskim (i nie tylko) cytowanie biblijnej przypowieści o
    kamienowania nierządnicy oznacza generalnie to samo, co inny biblijny
    cytat: "nie sądźcie abyście nie byli sądzeni".

    [ciach]

    > Owszem, dziecko w niepełnej rodzinie będzie miało gorzej. Ale z drugiej

    Nie chodzi o niepełną rodzinę, tylko o matkę puszczającą się na lewo i
    prawo a potem domagającą się za to DLA SIEBIE pieniędzy.

    > strony, wolałbym być poczęty w związku panny z dzieckiem niż nie być
    > wcale. No i jeśli ona się mocno postara, to może i uda jej się zbudować

    Tu już wkraczasz na grunt filozoficzny, bo według niektórych
    światopoglądów "esencja" człowieka jak nie trafi do jednego "naczynia" w
    naszej rzeczywistości, to trafi do innego.

    I proszę, nie powołuj się na swoje wierzenia, bo w tym przypadku można
    skwitować "Bóg tak chciał" (żeby ktoś istniał lub nie), a podważać jego
    dekretów ci nie wolno (ba, nawet polemizowanie z nimi to narażanie się
    na problemy).

> [...]
    > urodziła nieślubne dziecko z gościem, który ,,"napruty jak messerszmit"
    > zasuwa 200km/h przez wiochy i opłotki'' (cytat z: Andrzej Lawa) nie

    Ponawiam prośbę, żebyś zainwestował w jakiś porządny kurs języka
    polskiego, bo uporczywie masz z nim problem.

    To co pisałem nie było porównaniem puszczalskiej do potencjalnego
    zabójcy tylko wytknięciem idiotyczności twojego domagania się bycia "bez
    grzechu" (w szczególności w danej dziedzinie) żeby mieć prawo do krytyki.

    > No i na pewno przekazanie jej, że Niwiński nazwał
    > ją kurwiszonem da pozytywne efekty....

    Na pewno lepsze, niż głaskanie po główce i powtarzanie "tak, tak, ty
    niewinna i tobie się należy".

  • 30. Data: 2012-06-05 00:39:53
    Od: Mid <m...@n...pl>

    > Co to jakiś wysyp kurwiszonów szukającch pomocy prawnej? Najpierw
    > puszczalska marynarzowa, teraz toto....

    Nie wiem jak tam bylo ale dlaczego wszyscy kobiete ktora ponosi zawsze
    konsekwencje wyzywaja od kurwisznow a nie powiedza tego o facetach.