  • 1. Data: 2012-06-02 18:28:20
    Temat: Zmiana nauczyciela prowadzącego klasę 0-3, rodzice nie zgadzają się.
    Od: k...@g...com

    Witam,
    moja córka w zeszłym poszła do zerówki w szkole podstawowej. Będąc na dniach
    otwartych szkoły zdecydowaliśmy się, że będzie chodzić do klasy zerowej w podstawówce
    tylko jeżeli trafi do klasy pani E. Z resztą połowa klasy zerowej to dzieci spoza
    rejonu i wszyscy rodzice dzieci spoza rejonu zdecydowali się że ich dzieci mają
    trafić do klasy pani E lub nie zapiszą dzieci do tej szkoły. Pani E miała prowadzić
    nasze dzieci od klasy 0 - 3 z czego wszyscy byli bardzo zadowoleni, ponieważ pani E
    fantastycznie radzi sobie z naszymi dzieciakami. Składając deklarację do klasy
    pierwszej wszyscy rodzice byli informowani, że oczywiście pani E będzie dalej
    prowadzić naszą klasę. Niestety w tym tygodniu okazało się, że pan dyrektor bez
    informowania rodziców zdecydował o zmianie nauczyciela prowadzącego. Ponieważ pani X
    w tym roku szkolnym kończy prowadzić swoją klasę trzecią, więc pozostałaby bez klasy
    w roku szkolnym 2012/2013. A ponieważ pni X należy do związków zawodowych, więc pan
    dyrektor nie chcąc się narażać postanowił oddać pani X naszą klasę do prowadzenia aż
    do końca trzeciej klasy. My, rodzice, nie zgadzamy się z decyzją pana dyrektora.
    Chcemy aby pani E nadal prowadziła naszą klasę. Nie wiem, czy pan dyrektor miał prawo
    zrobić tak bez informowania rodziców, ale nawet jeśli miał, to dla nas jest to
    działanie na szkodę dzieci, ponieważ dzieciaki bardzo zżyły się z panią E, pomijając
    już fakt, że wszyscy rodzice zostali po prostu okłamani przez pana dyrektora. W
    nadchodzącym tygodniu delegacja rodziców udaje się na rozmowę do dyrektora w sprawie
    pozostawienia pani E jako prowadzącej nasze dzieci. Podobno takie decyzje jaką podjął
    pan dyrektor zapadają na poziomie szkoły i kuratorium nie ingeruje w nie, ale
    chciałbym wiedzieć, czy taka decyzja może być podjęta bez informowania rodziców, czy
    została podjęta zgodnie z przepisami oraz jakich argumentów może użyć nasza
    delegacja, aby wpłynąć na zmianę decyzji dyrektora.
    Wiemy też, że do klas pierwszych będzie chodzić 49 uczniów, co daje dwie klasy po 25
    uczniów. Natomiast gdyby do klas pierwszych zakwalifikowałoby się 60 uczniów, wtedy
    problemu by nie było, pani E miałaby naszą klasę, ponieważ byłyby trzy klasy po 20
    uczniów. Wg. nas pan dyrektor po prostu boi się podpaść związkom.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr, Wrocław.

  • 2. Data: 2012-06-02 19:05:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k...@g...com wrote:
    > Witam,

    Dyrektor sam decyduje o obsadzie klas.
    Poza zrobieniem zadymy nic wiecej mu nie mozecie zrobic.

  • 3. Data: 2012-06-02 20:10:27
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-06-02 18:28, k...@g...com pisze:

    > ..Będąc na dniach otwartych szkoły zdecydowaliśmy się, że będzie chodzić
    do klasy zerowej w podstawówce tylko jeżeli trafi do klasy pani E.

    Powiedz że żartujesz?

    --
    spp

  • 4. Data: 2012-06-02 21:20:57
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 02.06.2012 20:10, spp pisze:

    > do klasy zerowej w podstawówce tylko jeżeli trafi do klasy pani E.
    >
    > Powiedz że żartujesz?

    Dlaczego miałby żartować?

    p. m.

  • 5. Data: 2012-06-03 01:41:15
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "m" <m...@g...com> schrieb im Newsbeitrag

    > Dlaczego miałby żartować?

    Bo to szkoła, raczej z tekstu wynika, że publiczna. Jak sobie życzą "Panią
    E." to niech ja prywatnie zatrudnią.

  • 6. Data: 2012-06-03 20:52:59
    Od: "Piotr" <a...@p...tp.pl>

    Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "m" <m...@g...com> schrieb im Newsbeitrag

    > Bo to szkoła, raczej z tekstu wynika, że publiczna. Jak sobie życzą "Panią
    > E." to niech ja prywatnie zatrudnią.
    Jasne , jesli to nie jest szkoła prywatna to ostatnie zdanie ma dyrektor.
    Zawsze możesz poskarżyć się u burmistrza lub wójta. Tylko po co?

  • 7. Data: 2012-06-04 13:54:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Dyrektor sam decyduje o obsadzie klas.
    > Poza zrobieniem zadymy nic wiecej mu nie mozecie zrobic.

    Mogą przepisać wszystkie dzieci do innej szkoły. Innego pomysłu zgodnego z
    prawem nie widzę.

  • 8. Data: 2012-06-04 15:21:51
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w

    > Dyrektor sam decyduje o obsadzie klas.
    > Poza zrobieniem zadymy nic wiecej mu nie mozecie zrobic.

    Po co od razu zadymę?
    My poszliśmy na spokojnie i załatwiliśmy taką samą sprawę bez najmniejszego
    problemu.

    N.

  • 9. Data: 2012-06-04 15:22:31
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Bo to szkoła, raczej z tekstu wynika, że publiczna. Jak sobie życzą "Panią
    > E." to niech ja prywatnie zatrudnią.

    Widać jak mało wiesz o życiu.

    N.

  • 10. Data: 2012-06-04 15:29:23
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Zaproponujcie zamianę pań - niech pani X przejmie nową zerówkę, a pani E
    Wasze dzieci, przecież to dla szkoły nie ma żadnego znaczenia.
    My (wszyscy rodzice) w podobnej sytuacji napisaliśmy prośbę do dyrektorki,
    uzasadniając to chyba dość sensownie bo zamiana odbyła się bez najmniejszego
    problemu.

    N.