  • 1. Data: 2006-12-07 11:41:02
    Temat: dzwoni automatyczna sekretarka
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

    Witam,

    Właśnie odebrałem telefon z informacją, że wygrałem jakieś wczasy o
    równowartości 1300 pln. No, ale muszę oddzwonić na telefon (22) 213 33 22.
    Dzwonić czy to jakaś ściema, która nabija komuś kabzę za połączenie
    telefoniczne?
    Wojtek

  • 2. Data: 2006-12-07 12:19:15
    Temat: Re: dzwoni automatyczna sekretarka
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 7 Dec 2006 12:41:02 +0100, wojtaszek napisał(a):

    > Dzwonić czy to jakaś ściema, która nabija komuś kabzę za połączenie
    > telefoniczne?

    Ściema.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-12-07 12:30:39
    Od: "AdamW" <A...@h...com>

    Ściema.

  • 4. Data: 2006-12-07 12:33:32
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

> [...]
    > równowartości 1300 pln. No, ale muszę oddzwonić na telefon (22) 213 33 22.
    > Dzwonić czy to jakaś ściema, która nabija komuś kabzę za połączenie

    A brałeś udział w jakimś konkursie? Pewnie nie.

    Może i wygrałeś, ale za wyżywienie będziesz musiał zapłacić sam, a
    wyżywienie jest drogie, oj drogie :-)

    Kosztuje pewnie z 1500 zł :-)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 5. Data: 2006-12-07 12:46:51
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Kosztuje pewnie z 1500 zł :-)

    A informacja o cenie zostanie podana pod numerem 070-xxx-xx-xxx
    :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 6. Data: 2006-12-07 12:53:35
    Od: "Matello" <m...@o...pl>

    Użytkownik "wojtaszek" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > równowartości 1300 pln. No, ale muszę oddzwonić na telefon (22) 213 33 22.
    > Dzwonić czy to jakaś ściema, która nabija komuś kabzę za połączenie

    Ściema, ale nie zawsze polega na nabijaniu kabzy za połączenie. Czasem cel
    jest inny.

    Jeden z wielu schematów :
    Po oddzwonieniu zadają ci pytanie ile masz lat - jak poniżej 26 to powiedzą,
    że sponsor zastrzegł, iż odbiorca musi mieć więcej niż 26. I koniec rozmowy.
    A jak powiesz, że więcej niż 26 to zaproszą Cię na spotkanie informacyjne,
    na którym zapoznasz się z ich ofertą i weźmiesz udział w losowaniu, którego
    nagrodą są wspomniane na początku wczasy. Rewelacja..

    Swoją drogą gratulacje dla speców marketingowych firmy, która swoją
    działalność na lokalnym rynku rozpoczyna od dzwonienia do potencjalnych
    klientów i wprowadzania ich w błąd... rzeczywiście bardzo to zachęca do
    kupowania wczasów u nich...

    Pozdro,

  • 7. Data: 2006-12-07 13:06:10
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    to zaproszą Cię na spotkanie informacyjne,
    > na którym zapoznasz się z ich ofertą i weźmiesz udział w losowaniu,
    > którego nagrodą są wspomniane na początku wczasy. Rewelacja..

    przetsrzegam i wyczulam na takie nazwy jak Travel Avenue i Condominium
    "oferujace" system time sharing i "wczasy" w tym systemie.
    manipulacja psychiczna, stek klamstw i mnóstwo poszkodowanych którzy nigdy i
    nigdzie nie wyjechali.

    druga możliwość to "darmowe wczasy" z koniecznością zapłaty za wyżywienie.
    Cena wyżywienia jak za pełne wczasy a wykupienie wyżywienia obowiązkowe,
    czyli ściema. Dodatkowo terminy wczasowo atrakcyjne (wakacje letnie i
    zimowe, święta i nowy rok) wyłączone z oferty. Zwykłe szukanie jelenia.
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2006-12-07 22:23:46
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Agent 0700 wrote:
    > Może i wygrałeś, ale za wyżywienie będziesz musiał zapłacić sam, a
    > wyżywienie jest drogie, oj drogie :-)

    A ja bym obstawiał windykację. "Pana imię i nazwisko? Tak, zgadza się...
    aktualny adres? Dziękuję serdecznie, prześlemy wezwanie do zapłaty, bo z
    poprzedniego adresu do nas wracało."

    -------------------+
    -------------------+

  • 9. Data: 2006-12-08 08:42:01
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A ja bym obstawiał windykację. "Pana imię i nazwisko? Tak, zgadza się...
    > aktualny adres? Dziękuję serdecznie, prześlemy wezwanie do zapłaty, bo z
    > poprzedniego adresu do nas wracało."

    :) Nic nie wiem o żadnej windykacji, ale sposób niezły.
    Wojtek

  • 10. Data: 2006-12-13 22:17:54
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > A ja bym obstawiał windykację. "Pana imię i nazwisko? Tak, zgadza się...
    > aktualny adres? Dziękuję serdecznie, prześlemy wezwanie do zapłaty, bo z
    > poprzedniego adresu do nas wracało."

    E tam, w ciagu jednego dnia ten sam automat zadzwonił na 3 numery w tym
    samym pokoju w pracy (moim :).

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \