  • 1. Data: 2006-12-07 10:00:07
    Temat: odmowa wyplaty w pzu
    Od: "MiK^" <m...@t...pl>

    Witam! dostalem list z czerwcowa sprawa, PZU napisalo ze pokryje koszta
    remontu budowlanego, jednak nie zaplaci za sprzet elektroniczny, dopoki
    nie przedstawie pisma rzeczoznawcy, faktur itp. Hmmm byl facet w
    czerwcu, robil zdjecia, dostal zdjecia z zdazenia gdzie widac zalane
    urzadzenia wiec...?! czego oni odemnie chca?! maja prawo? byl gosc z
    pzu, ladnie wszystko spisal, prosil o pelna specyfikacje sprzetu i
    koszta... sprawa ciagnie sie od 5miesiecy... co wiecej- rzadaja wpisow
    do ewidencji srodkow trwalych firmy iz sprzet ten tam tez sie znajduje!
    [urzadzenia zakupione rok temu, firma otwarta w kilka dni przed
    zalaniem]- czy jesli korzystam z jakiegos sprzetu jako firma, musze
    miec wpis do ew? wogole nie wiem co zrobic, faktury? -pokazac logi
    allegro z racji ze sprzet byl uzywany i tam zakupiony? poprosic
    sprzedajacych o odpowiednie pismo iz w tym i tym dniu sprzedali mi
    urzadzenia na allegro za kwote xyz? ;/

    z gory thx za odp