  • 1. Data: 2006-12-07 12:18:37
    Temat: obiążenie za braki w inwentaryzacji
    Od: marta <m...@v...pl>

    Witam,
    W okresie od 2006.02.13 do 2006.05.12 byłam zatrudniona w firmie xxx na
    okres próbny. W tym okresie została przeprowadzona inwentaryzacja
    sklepu. Za braki wykryte podczas tej inwentaryzacji nie zostałam
    obciążona. Teraz natomiast przyszło do mnie pismo wzywające do zapłaty,
    ponieważ były braki w inwentaryzacji z dnia 15.07.2006.

    Czy mają do tego prawo?

    pozdrawiam,

    marta

  • 2. Data: 2006-12-07 12:45:39
    Temat: Re: obiążenie za braki w inwentaryzacji
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Czy mają do tego prawo?

    Wysłac pismo zawsze maja prawo ... muszą jeszcze udowodnic, ze to ty
    ukradłas.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 3. Data: 2006-12-07 13:39:27
    Od: "wojtaszek" <v...@i...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Wysłac pismo zawsze maja prawo ... muszą jeszcze udowodnic, ze to ty
    > ukradłas.
    > --
    > Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

    Chyba nie musiała ukraść, aby być obciążoną za braki inwentaryzacyjne jeśli
    podpisała odpowiedzialność. Ale jeśli inwentaryzacja była przeprowadzona już
    po odejściu to jak ma odpowiadać za coś nad czym nie miała kontroli. BTW,
    inwentaryzację należało przeprowadzić w dniu, kiedy kończyła pracę.
    Wojtek

  • 4. Data: 2006-12-07 13:50:45
    Od: marta <m...@v...pl>

    wojtaszek napisał(a):
> [...]
    > po odejściu to jak ma odpowiadać za coś nad czym nie miała kontroli. BTW,
    > inwentaryzację należało przeprowadzić w dniu, kiedy kończyła pracę.

    odpowiedzialność podpisała, i chodziło mi właśnie o kwestię
    przeprowadzenia inwentaryzacji jak mnie już tam nie było. W sumie nie
    jest to wielka kwota i bardziej chodziło mi o moje prawa, na wypadek
    gdyby następnym razem ta kwota była wyższa.

    Dzięki za pomoc

    marta