  • Data: 2004-09-28 11:49:42
    Temat: Re: dziedziczenie w małżeństwie
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > użytkownik Gotfryd Smolik news napisał(a) w wiadomości

    > Przesadzasz. Znam wiele spraw, gdzie wydziedziczenie sie utrzymało. Trzeba
    > miec tylko ku temu odpowiednie powody - przewidziane w kc (art. 1008), a
    > nie własne widzimisie.
    >
    > --
    > JOHNSON :)

    Przeciez rozwiazaniejest proste.
    Zrzeczenie sie spadku...za zycia malzonka oczywiscie

    Tylko ze drogie dzieci
    (oczywiscie dzieci ojca a nie moje).
    o majatek RODZICOW i oni maja prawo decydowac CO Z NIM ZROBIA.

    Ojciec MA PRAWO zwej nowej zonie zapisac majatek a wam NIC DO TEGO.
    Pozostaje ew roszczenie o zachowek.

    Boguslaw