    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: dziedziczenie w małżeństwie
    Date: Tue, 28 Sep 2004 13:49:42 +0200

    Johnson pisze:

    > użytkownik Gotfryd Smolik news napisał(a) w wiadomości

    > Przesadzasz. Znam wiele spraw, gdzie wydziedziczenie sie utrzymało. Trzeba
    > miec tylko ku temu odpowiednie powody - przewidziane w kc (art. 1008), a
    > nie własne widzimisie.
    >
    > --
    > JOHNSON :)

    Przeciez rozwiazaniejest proste.
    Zrzeczenie sie spadku...za zycia malzonka oczywiscie

    Tylko ze drogie dzieci
    (oczywiscie dzieci ojca a nie moje).
    o majatek RODZICOW i oni maja prawo decydowac CO Z NIM ZROBIA.

    Ojciec MA PRAWO zwej nowej zonie zapisac majatek a wam NIC DO TEGO.
    Pozostaje ew roszczenie o zachowek.

    Boguslaw