  • Data: 2004-09-24 22:09:24
    Temat: Re: dziedziczenie w małżeństwie
    Od: "Binio" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cj255j$eog$2@news.onet.pl...

    > do całości
    >
    > KG

    A jak to jest w przypadku intercyzy? Gdyby zawarli intercyzę, to synowie nie
    musieli by się dzielić z "mamuśką"? I czy jest jakis wyraźny przepis który
    potwierdza to co do tej pory napisałeś? Bo ja w sposób dedukcyjny doszedłem
    do tego samego zdania na podstawie kc (tzn. tam nie jest napisane, że
    dziedziczenie odnosi się do części wypracowanej wspólnie, więc siłą rzeczy
    musi odnosić się do całości).