  • 1. Data: 2010-09-01 11:42:53
    Temat: duplikaty umow dzielo/zlecenie
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Czy zleceniodawca/dzielodawca ma obowiazek na prosbe
    zleceniobiorcy/wykonujacego dzielo wydac duplikat/kopie
    umowy zlecenia/umowy o dzielo?

    a.

  • 2. Data: 2010-09-01 11:48:23
    Temat: Re: duplikaty umow dzielo/zlecenie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-01 13:42, Wemif pisze:
    > Czy zleceniodawca/dzielodawca ma obowiazek na prosbe
    > zleceniobiorcy/wykonujacego dzielo wydac duplikat/kopie
    > umowy zlecenia/umowy o dzielo?

    Nie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-09-01 12:26:53
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Nie.

    A duplikaty rachunków do umów zleceń?

    Podobno aby zarejestrowac w urzedzie pracy (przynajmniej we Wroclawiu)
    trzeba okazac wszystkie dotychczasowe umowy zlecenia, inaczej
    odmawiaja rejestracji, czy to możliwe?

    a.

  • 4. Data: 2010-09-01 12:28:04
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Wemif" <w...@a...pl> napisał

    > Czy zleceniodawca/dzielodawca ma obowiazek na prosbe
    > zleceniobiorcy/wykonujacego dzielo wydac duplikat/kopie
    > umowy zlecenia/umowy o dzielo?

    Obowiązku nie ma, ale nie ma też sensu utrudniać życia potrzebującemu ten
    duplikat.

    K.

  • 5. Data: 2010-09-01 12:33:18
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał

    > Podobno aby zarejestrowac w urzedzie pracy (przynajmniej we Wroclawiu)
    > trzeba okazac wszystkie dotychczasowe umowy zlecenia, inaczej
    > odmawiaja rejestracji, czy to możliwe?

    A jeśli ktoś nigdy nie miał podpisanej żadnej umowy zlecenia, to też mu
    odmówią rejestracji??

    K.

  • 6. Data: 2010-09-01 12:33:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-01 14:26, Wemif pisze:

    > A duplikaty rachunków do umów zleceń?

    Rachunki wystawia zleceniobiorca, więc jak potrzebuje duplikat to
    sobie sam może wystawić.

    > Podobno aby zarejestrowac w urzedzie pracy (przynajmniej we Wroclawiu)
    > trzeba okazac wszystkie dotychczasowe umowy zlecenia, inaczej
    > odmawiaja rejestracji, czy to możliwe?

    Nie sądzę, co bowiem jeśli umowa była zawarta ustnie?

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-09-01 13:11:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 01 Sep 2010 14:33:41 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Nie sądzę, co bowiem jeśli umowa była zawarta ustnie?

    Biurwy nie znają takiego pojęcia. Umowa=papier.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 8. Data: 2010-09-01 13:22:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.09.2010 14:26, Wemif pisze:

    > Podobno aby zarejestrowac w urzedzie pracy (przynajmniej we Wroclawiu)
    > trzeba okazac wszystkie dotychczasowe umowy zlecenia, inaczej
    > odmawiaja rejestracji, czy to możliwe?

    Ocipieli?????????

    Ja rozumiem - ostatnią.

    No niech będzie, że wszystkie z ostatniego roku...

  • 9. Data: 2010-09-01 13:22:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.09.2010 14:28, Krzysztof pisze:
    > "Wemif" <w...@a...pl> napisał

    > Obowiązku nie ma, ale nie ma też sensu utrudniać życia potrzebującemu
    > ten duplikat.

    A nie prościej zrobić ksero swojej kopii?

  • 10. Data: 2010-09-01 13:37:40
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > A nie prościej zrobić ksero swojej kopii?

    Ja zrozumiałem, że on właśnie nie ma swojej prywatnej kopii i chciałby
    prosić byłego zleceniodawcę o wydanie duplikatu (choć w przypadku umowy
    zlecenie to już raczej przerost formy nad treścią) lub kserokopii.

    K.