  • 1. Data: 2010-09-01 09:35:55
    Temat: Kwestia zniżek na OC Auta
    Od: "Włodziu" <z...@w...pl>

    Miałem wczoraj pierwszą "stłuczkę". Nie była to nawet stłuczka, tylko trochę
    porysowałem kolesiowi przedni błotnik i miał lekkie wgniecenie w na nadkolu
    (tak, że drzwi przy otwieraniu lekko chaczyły). Poprostu cofając na parkingu
    nie zauważyłem go i delikatnie pukłem go tyłem w prawy przedni bok. Moja
    wina bezsprzecznie. Spisaliśmy oświadczenie.

    Interesuje mnie kwestia ubezpieczenia.

    W dowodzie moje auto jest zarejestrowane na mnie a współwłaścicielem jest
    ojciec. Zrobiliśmy to po to abym miał pełne zniżki na OC, ojciec ma 60%. 3
    lata jeździłem bez żadnej kolizji aż do wczoraj.

    Ja mam polisę w Link 4 i tam na umowie mam zapis o gwarancji zniżki, czyli
    że niby mogę mieć raz w ciągu roku kolizje z mojej winy i nie stracę zniżki.
    Ale co z polisa ojca?

    Tata ma dwa auta. Jedno ubezpieczone w PZU (OC i AC) a drugie w jakimś
    towarzystwie ubezpieczeniowym dla emerytów wojskowych (OC).

    I teraz się zastanawiam czy tata też straci część zniżek? W końcu to
    zupełnie inne TU?

    Ma ktoś może doświadczenie w tej kwestii

  • 2. Data: 2010-09-02 22:25:10
    Temat: Re: Kwestia zniżek na OC Auta
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Wed, 1 Sep 2010 11:35:55 +0200, Włodziu wrote:

    > W dowodzie moje auto jest zarejestrowane na mnie a współwłaścicielem jest
    > ojciec

    Auto jest zarejestrowane na Ciebie i ojca.

    > Ja mam polisę w Link 4 i tam na umowie mam zapis o gwarancji zniżki, czyli
    > że niby mogę mieć raz w ciągu roku kolizje z mojej winy i nie stracę zniżki.
    > Ale co z polisa ojca?

    Ty i ojciec macie polisę w Link 4. Gwarancja dotyczy was obojga jako
    właścicieli.

> [...]
    > towarzystwie ubezpieczeniowym dla emerytów wojskowych (OC).
    >
    > I teraz się zastanawiam czy tata też straci część zniżek? W końcu to

    A jak te inne TU dowiedzą się o tej szkodzie ?
    A nawet jakby się dowiedziały, to nie będzie przecież wypłat z tych polis,
    co może ale nie musi mieć znaczenie gdyby się jednak o niej dowiedziały.

    --
    Mar.