  • 1. Data: 2010-08-31 21:47:14
    Temat: zwrot kosztów przejazdu do sądu
    Od: "Bear" <b...@w...pl>

    witam

    mam pytanie,

    jestem (jednym z wielu) wierzycieli upadłej spółki (mojego dawnego
    handlowego partnera). Dostałem wezwanie na posiedzenie sądowe - sprawa
    upadlościowa - na które się stawiłem. Później złożyłem wniosek o zwrot
    kosztów przejazdu (z mojej miejscowości do sądu i z powrotem) a sąd mi
    odmówił przyznania ze względu na to, ze nie moze obciążać masy upadłości
    tymi kosztami. Nie rozumiem o co chodzi.

    z góry dzięki za wyjasnienie

    Piotr

  • 2. Data: 2010-09-01 14:21:50
    Temat: Re: zwrot kosztów przejazdu do sądu
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Bear" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odmówił przyznania ze względu na to, ze nie moze obciążać masy upadłości
    > tymi kosztami. Nie rozumiem o co chodzi.

    Wniosek o zwrot kosztów złożyłeś na rozprawie czy już po niej. jeżeli po
    niej to Sąd ma rację.

    Pozdrawiam
    Michał