  • 1. Data: 2005-12-21 17:41:21
    Temat: dodatki przy dochodzie poniżej 504 zł
    Od: "mgma" <m...@n...pl>

    Tak się zastanawiam, kto jest biedny w/g prawa, czy ta rodzina co ma 500 zł
    na osobę, czy ta która ma 507 na osobę.
    Dla mnie wychodzi, że ta rodzina, która ma 500 zł w stosunku do tej co ma
    507 zł jest "bogata".
    Wszystkie dodatki jak zasiłek rodzinny, stypedia, teraz becikowe i inne jak
    się doda to o wiele będzie większy dochód na członka rodziny niż w rodzinie
    przy 507 zł dochodu.
    Wspólczuję tym, których dochód przekracza o 1 zł i tym o parę zł więcej,
    że prawo ich tak traktuje.

  • 2. Data: 2005-12-21 18:12:08
    Temat: Re: dodatki przy dochodzie poniżej 504 zł
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik "mgma" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > przy 507 zł dochodu.
    > Wspólczuję tym, których dochód przekracza o 1 zł i tym o parę zł więcej,
    > że prawo ich tak traktuje.

    Wiec zeby "bogaci" nie czuli sie pokrzywdzeni i nie trzeba bylo im
    wspolczuc, to nalezy przyznac prawo do zasilkow, becikowego, dodatkow tym co
    maja 500, 507, 600, 5000, .... Wszyscy beda zachwyceni:)

    Dan

  • 3. Data: 2005-12-21 18:49:40
    Od: "onet" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dan" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > wspolczuc, to nalezy przyznac prawo do zasilkow, becikowego, dodatkow tym
    > co maja 500, 507, 600, 5000, .... Wszyscy beda zachwyceni:)

    Moze bez przesady ale skoro 500 ma byc granica to
    dla tych co maja 507 becikowe i inne pomoce powinny byc o 7 zł mniejsze
    tak aby kazdy mogl miec minimum na poziomie np 1000 zł czy tam innej kwoty
    (nie wiem jaka by wyszla w tej chwili)

  • 4. Data: 2005-12-21 18:51:21
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    dan napisał(a):

    > Wiec zeby "bogaci" nie czuli sie pokrzywdzeni i nie trzeba bylo im
    > wspolczuc, to nalezy przyznac prawo do zasilkow, becikowego, dodatkow tym co
    > maja 500, 507, 600, 5000, .... Wszyscy beda zachwyceni:)

    Można to obejść :) Wystarczy zniżyć dochód na członka rodziny poprzez
    rozmnożenie się. Jedno dziecko więcej i średnia będzie poniżej tych 500 zł.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 5. Data: 2005-12-21 20:21:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "onet" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tak aby kazdy mogl miec minimum na poziomie np 1000 zł czy tam innej kwoty

    Panstwo powinno pomoc przetrwac, na 'godne' zycie nalezy samemu zapracowac.

    P.

  • 6. Data: 2005-12-21 21:43:34
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > Panstwo powinno pomoc przetrwac, na 'godne' zycie nalezy samemu zapracowac.

    Panstwo powinno pomoc w tym, zeby na godne zycie mozna bylo zapracowac
    samemu.

    --
    *
    *|\

  • 7. Data: 2005-12-21 22:53:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Panstwo powinno pomoc w tym, zeby na godne zycie mozna bylo zapracowac
    > samemu.

    Wystarczyłoby by państwo nie przeszkadzało.

  • 8. Data: 2005-12-22 00:54:37
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Johnson wrote:

    > Wystarczyłoby by państwo nie przeszkadzało.

    No, to by byl juz ideal :)

    --
    *
    *|\

  • 9. Data: 2005-12-22 08:29:36
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Można to obejść :) Wystarczy zniżyć dochód na członka rodziny poprzez
    > rozmnożenie się. Jedno dziecko więcej i średnia będzie poniżej tych
    > 500 zł.

    Mogłeś sobie palce przyciąć ;-), zanim napisałeś, a tak, to jeszcze ktoś
    weźmie na poważnie i znowu będziesz mial dodatkowego dzieciaka na
    utrzymaniu. Własne nie wystarczą, czy co?

    Justyna

  • 10. Data: 2005-12-22 11:41:36
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

> [...]

    > na osobę, czy ta która ma 507 na osobę.
    > Dla mnie wychodzi, że ta rodzina, która ma 500 zł w stosunku do tej co ma

    Zgadzam sie ze ta co ma 505 jest biedniejsza od tej co ma 504 i to mnie
    wnerwia.
    powinni tej biednej dac tylko wyrownanie 1,00 zl i sprawiedliwosci zadosc by
    sie stalo
    albo tej z 505 przyznawac rozne zasilki z opieki minus 1 zlotowka