  • 1. Data: 2005-12-21 16:38:03
    Temat: "Sprzedaż dokonana osobiście" Co to jest? Pytanie do teoretyków i nie tylko...
    Od: Jedrzej <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    "Sprzedaż dokonana osobiście" Co to jest?
    Czy mógłby ktoś to sprecyzować?
    Co to dokładnie znaczy , czy tylko sprzedaż z ręki do ręki czy też
    za pośrednictwem telefonu, czy internetu.
    A jeżeli ktoś przysyła do mnie zapytanie o cenę a ja mu robię specyfikację
    cenową
    a następnie on zamówi ten towar to też jest sprzedaż dokonana osobiście?

    Czy są na to jakieś wyjaśnienia prawnicze?

    Pozdrawiam

    Jedrzej