  • 1. Data: 2005-12-21 19:01:19
    Temat: kurcze uczelnia zaleglosci
    Od: "Adam Kuc" <j...@e...husajn.[pl>

    Witam
    mam nietypowy problem (chyba) zapisalem sie na uczelnie zaplacilem tylko 1
    rate, nie chodze na uczelnie wiec semestru nie zdam, chce sie wypisac.
    Dostalem wlasnie list ze zalegam w kwocie XXX, i mam 5 dni do zaplaty.
    Czy mozna rozwiazac umowe z uczelnia, i jednoczesnie podpisac druga(lub
    jakies zoobowiazanie) ktore uprawinialo by uczelnie do odbioru naleznosci.
    Niestety puki co nie stac mnie na zaplate takiej kwoty, a uzyskanie jej w
    ciagu 5 dni jest wrecz niemozliwym. I jeszcze jedno- co sie stanie jesli nie
    zaplace po 5 dniach>??
    i juz naprawde ostatnie, w umowie jest napisane ze jesli zalegam za 2
    miesiace to niestety mnie wyrzucaja, czy bedzie po wyrzuceniu mnie
    zoobowiazwyac naleznosc za 2 miesiace ?
    pozdraiwam serdecznie i czekam na szybka odpowiedz
    Adam

  • 2. Data: 2005-12-22 00:28:51
    Temat: Re: kurcze uczelnia zaleglosci
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Adam Kuc [j...@e...husajn.[pl] napisał:
> [...]
    jej w
    > ciagu 5 dni jest wrecz niemozliwym. I jeszcze jedno- co sie stanie

    Wypowiadasz umowę i cześć. Inna sprawa, to skutki tego wypowiedzenia.
    Pewnie jest tam jakiś okres wypowiedzenia i będą żądać zapłaty za ten
    okres. Może być jakaś kara umowna za wypowiedzenie. Uczelnia i tak
    jest uprawniona do tej należności, toteż nie ma sensu podpisywania
    dodatkowej umowy, chyba, że się porozumiecie przykładowo o raty.

    > i już naprawde ostatnie, w umowie jest napisane ze jesli zalegam za
    2
    > miesiace to niestety mnie wyrzucaja, czy bedzie po wyrzuceniu mnie
    > zoobowiazwyac naleznosc za 2 miesiace ?

    Napisane jest, ze "wyrzucą", czy, że "mogą wyrzucić"? Bo to bardzo
    istotna różnica.