  • 1. Data: 2005-12-21 16:15:22
    Temat: Po ilu sie przedawnia mandat?
    Od: "Janusz" <n...@m...pl>

    Witam,
    po blisko 2 latach przyszedl do mnie pan ze skarbowki aby sciagnac naleznosc
    za zalegly mandat.
    Po ilu latach sie przedawniaja mandaty?

    Janusz

  • 2. Data: 2005-12-21 16:25:55
    Temat: Re: Po ilu sie przedawnia mandat?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Janusz napisał(a):

    > po blisko 2 latach przyszedl do mnie pan ze skarbowki aby sciagnac naleznosc
    > za zalegly mandat.

    jak mi przykro...

    > Po ilu latach sie przedawniaja mandaty?

    po 3

    KG

  • 3. Data: 2005-12-21 17:06:46
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    > po 3

    Jeśli zostanie wystawiony p. wojewodę tytuł wykonawczy, to wtedy też?

  • 4. Data: 2005-12-21 18:08:01
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał w
    wiadomości news:doc23o$26i$1@news.onet.pl...

    > Jeśli zostanie wystawiony p. wojewodę tytuł wykonawczy, to wtedy też?

    Tez.

    Dan.

  • 5. Data: 2005-12-21 19:11:48
    Od: Fizzzi <f...@...i.eszcozrob.op.pl>

    On Wed, 21 Dec 2005 17:25:55 +0100, kam <#k...@w...pl#> wrote:

    > jak mi przykro...

    > po 3
    >
    > KG

    chyba po 3 (mandaty karne), poczytaj kodeks wykroczen

  • 6. Data: 2005-12-21 19:16:16
    Od: Fizzzi <f...@...i.eszcozrob.op.pl>

    On Wed, 21 Dec 2005 19:08:01 +0100, dan <j...@p...fm> wrote:

    > U?ytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:doc23o$26i$1@news.onet.pl...

    > Tez.
    >
    > Dan.

    A mandaty za jazde "na gape" publicznymi srodkami lokomocjii ?

  • 7. Data: 2005-12-21 19:20:26
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Fizzzi napisał(a):
    > A mandaty za jazde "na gape" publicznymi srodkami lokomocjii ?

    To nie są mandaty.
    A należność przedawni się po roku i (zapewne) 3 miesiącach.

    KG

  • 8. Data: 2005-12-21 20:16:52
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    > To nie są mandaty.
    > A należność przedawni się po roku i (zapewne) 3 miesiącach.

    Tak z ciekawości, a te 3 m-ce, to skąd się biorą. 1 roczny termin +
    coś tam z powodu czegoś tam?

  • 9. Data: 2005-12-21 20:19:08
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Marcin Wasilewski napisał(a):
    > Tak z ciekawości, a te 3 m-ce, to skąd się biorą. 1 roczny termin +
    > coś tam z powodu czegoś tam?

    Zawieszenie biegu przedawnienia do czasu odpowiedzi na wezwanie do
    zapłaty, nie dłużej niż 3 miesiące (art.77 prawa przewozowego).

    KG