  • 21. Data: 2005-12-02 20:26:06
    Temat: Re: długi członków wspólnoty mieszkaniowej
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Właściciel mieszkania lokatorem nie jest.
    Natomiast posiadacz spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego
    lokatorem jest.
    JaC

  • 22. Data: 2005-12-02 20:53:07
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 2 Dec 2005 21:26:06 +0100, *666* <news:dmqaem$nbi$1@news.interia.pl>
    napisał(a):

    > Właściciel mieszkania lokatorem nie jest.

    Aha.
    Ale normalny czynsz, jak dawniej płaci administracji. Jeśli chodzi o Sp-nie
    Mieszkaniowe, a nie prywatną willę.

    > Natomiast posiadacz spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu mieszkalnego
    lokatorem jest.

    Rozumiem.

    --
    Kaja

  • 23. Data: 2005-12-02 21:25:29
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dmnjni$1na6$1@news.mm.pl>, Nixe wrote:
    > W wiadomości <news:slrndoufb0.14r.Renata.Golebiowska@90-mo5-2.acn
    .waw.pl>

    > No i?

    No i nie wycinaj tego, co podkreślone, bo skoro podkreślone, to nie
    bez powodu.

    > Wiem, co to jest czynsz.
    > Wiem też, że większość właścicieli mieszkań czy lokali określa tym mianem
    > opłaty eksploatacyjne.

    Też to wiem.

    > I wiem też, że nie ma to żadnego znaczenia z prawnego punktu widzenia.

    Nawet podparłeś się definicją, która mówi coś zupełnie odwrotnego do tego,
    co sam piszesz.

    Renata