  • 1. Data: 2004-01-07 10:41:30
    Temat: dług wobec TP sa
    Od: "kizzi" <k...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2004-01-07 11:27:37
    Temat: Re: dług wobec TP sa
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

  • 3. Data: 2004-01-07 22:01:38
    Od: "Ardi" <b...@a...net.pl>

  • 4. Data: 2004-01-08 17:18:37
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

  • 5. Data: 2004-01-09 21:17:09
    Od: "Ardi" <b...@a...net.pl>

    kam wrote:
    > Ardi wrote:
    >> 2 lata- umowa cywilno-prawna.
    >
    > to na pewno, ale wykaż, że 2 lata
    >
    > KG

    Sam wygrałem taką sprawę z TPSA we wrzesniu 2003.
    pozdr. Ardi

  • 6. Data: 2004-01-09 22:36:21
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Ardi wrote:
    > Sam wygrałem taką sprawę z TPSA we wrzesniu 2003.

    a mozesz podać na jakiej podstawie stwierdzono dwuletnie przedawnienie?
    art.751 kc?

    KG

  • 7. Data: 2004-01-10 22:32:52
    Od: "Ardi" <b...@a...net.pl>

    kam wrote:

    > a mozesz podać na jakiej podstawie stwierdzono dwuletnie
    > przedawnienie? art.751 kc?

    Szkoda że nie wziąłem uzasadnienia na piśmie, bo teraz dokładnie nie pamiętam.
    Pisałem w odpowiedzi na pozew że minęło już 3 lata od wymagalności świadczenia i
    podniosłem zarzut przedawnienia. Sąd przychylił się do mojej odpowiedzi i
    jednocześnie sprostował, że okres przedawnienia w tym wypadku wynosi nie 3 a 2
    lata.
    Pozdr. Ardi

  • 8. Data: 2004-01-12 08:32:47
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Szkoda że nie wzi?łem uzasadnienia na pi?mie, bo teraz dokładnie nie pamiętam.
    > Pisałem w odpowiedzi na pozew że minęło już 3 lata od wymagalno?ci ?wiadczenia i
    > podniosłem zarzut przedawnienia. S?d przychylił się do mojej odpowiedzi i
    > jednocze?nie sprostował, że okres przedawnienia w tym wypadku wynosi nie 3 a 2
    > lata.

    To ja mam wielka prosbe. Wez to uzasadnienie i umiesc skan gdzies w
    necie. To dosc istotna informacja ....

  • 9. Data: 2004-01-12 21:43:18
    Od: "Pepe" <b...@a...net.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > To ja mam wielka prosbe. Wez to uzasadnienie i umiesc skan gdzies w
    > necie. To dosc istotna informacja ....

    Niestety uzasadnienie wydaje się stronom w zawitym terminie 7 dni, więc już nie
    zdążę.
    Zresztą po co? art.751 kc jest tutaj jednoznaczny.
    pozdr. Pepe