  • 1. Data: 2004-01-07 10:33:59
    Temat: Jak to jest z delegacjami - podroze koleja ?
    Od: "Jerzman" <j...@a...net.pl>

    Jade jutro do Gdyni pociagiem z Poznania w delegacje jednodniowa i mam
    pytanie.
    Czy przysluguje mi tylko II klasa, czy moze moge jechac I klasa w ktoras ze
    stron ?
    Chodzi mi o prawo ?
    Pozdrawiam Lukasz
    i dzieki za ewentualna pomoc

  • 2. Data: 2004-01-07 18:38:44
    Temat: Re: Jak to jest z delegacjami - podroze koleja ?
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Jerzman" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pytanie.
    > Czy przysluguje mi tylko II klasa, czy moze moge jechac I klasa w ktoras

    To zalezy od dobrej woli pracodawcy.

    --

    Leszek Grelak - Lesio5
    "Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"