  • 1. Data: 2004-01-07 10:17:09
    Temat: ciaza i pieniadze
    Od: anis<a...@g...pl>

    Jestem w ciazy i zastanawiam sie, jakie swiadczenia mi z tego tytulu przysuguja lub
    przyslugiwac
    beda (jesli w ogole!).

    Do maja (termin mam na polowe czerwca!) dostaje rente rodzinna, bo jeszcze studiuje
    podyplomowo, wiec do tego czasu ubezpiecza mnie ZUS. Potem moge chyba dostac zasilek
    dla
    samotnych matek.

    Czy ktos wie jak dokladnie przedstawia sie sprawa z umowami o prace w takim
    przypadku? chodzi
    mi o to, kto placi kobiecie na wychowawczym - ZUS czy pracodawca? i przy jakiego
    rodzaju umowie
    (czasowa, bezterminowa, umowa o dzielo).

    Czy moze po prostu zarejestrowac sie w Urzedzie Pracy?
    Pomozcie.

    Bede bardzo dzwieczna za podpowiedzi!!!

    Pozdrawiam,
    Anis