  • 1. Data: 2002-07-30 05:58:29
    Temat: Re: dlaczego mam placic za wymiane prawa jazdy
    Od: "Marek.M" <M...@e...com.pl>

    Ale czy to nie jest głupotą, jakiś urzędas wymyśli sobie coś, a za
    realizację tego "wspaniałego" pomysłu ma płacić biedny człowiek. Mogę
    zrozumieć, że jeśli sam zniszczyłem P.Jazdy to płacę.
    Czy to nie chodzi znowu o czyjś zarobek. Kiedyś pani miała druki i na
    miejscu sprawę załatwiała. Teraz zdjecie i podpis trzeba gdzieś wysyłać
    i trochę to trwa - bo technologia się zmieniła. Tylko dlaczego to my za
    to płacimy?
    Ale nowe P.J. wygląda dużo ciekawiej, jest poręczniejsze no i chyba
    trochę trwalsze.

    .

    -

  • 2. Data: 2002-07-30 08:22:01
    Od: "kto" <k...@g...pl>

> [...]
    > to płacimy?
    > Ale nowe P.J. wygląda dużo ciekawiej, jest poręczniejsze no i chyba

    Duzo ciekawiej? troche trwalsze? W USA wyrobienie prawka trwa minute,
    cala aparature maja na miejscu, nawet zdjecie sami robia, kosztuje to 20
    dolarów (20 $=2h pracy)
    i placi sie tylko za zdany egzamin (zdajesz na wlasnym aucie), o estetyce
    nawet nie
    wspomne. Samo przepisanie tamtejszego na nasze trwalo u mnie 3 miechy i
    kosztowalo mnie
    3xdrozej (nawet nie bede tego przeliczal na godziny pracy) a zdawalem tylko
    testy.
    W naszej ojczznie nikomu nawet nie przyjdzie do glowy ze mozna by inaczej.

    Milego dnia i jak najmniej kontaktów z urzedasami

    Jac

  • 3. Data: 2002-07-30 08:34:03
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    kto wrote:
    > W naszej ojczznie nikomu nawet nie przyjdzie do glowy ze mozna by inaczej.

    Bo tak wlaśnie wygląda socjalizm.. :-(
    No ale na takim układzie zarabiają firmy kolegów rządzacych, stąd się
    biorą afery i przekręty. Niestety chyba tak będzie jeszcze trochę, zanim
    większość ludzi tego nie zrozumie i nie będzie chciała z tym skończyć.

    reik

  • 4. Data: 2002-07-30 15:28:16
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Remigiusz Babicz" <r...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ai5inr$mhl$1@news.tpi.pl
> [...]
    > biorą afery i przekręty. Niestety chyba tak będzie jeszcze trochę,
    > zanim większość ludzi tego nie zrozumie i nie będzie chciała z tym

    Powiem krótko-masz dobry humor-to dobrze bo tego też nam potrzeba
    Jacek