  • 1. Data: 2002-07-29 20:23:53
    Temat: spór o kabel telekomunikacyjny
    Od: "martin" <l...@g...pl>

    W jaki sposób podejść do tematu i obliczyć o ile jest obniżenie wartości
    działek budowlanych przez położenie kabla i studzienki telekomunikacyjnej
    .Dodam ,że użytkowanych przez 6 lat i bez mojego zezwolenia.Obecnie właś
    ciciel kabla chce ugodowo zakończyć sprawę.
    Sorry jeżeli ntg ale może ,ktoś się spotkał z podobną sprawą.
    Z gory dziękuję za sugestie.
    pozd.

  • 2. Data: 2002-07-30 09:35:44
    Temat: Re: spór o kabel telekomunikacyjny
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "martin" <l...@g...pl> wrote in message news:ai4880$91t$1@news2.tpi.pl...
> [...]
    > ciciel kabla chce ugodowo zakończyć sprawę.
    > Sorry jeżeli ntg ale może ,ktoś się spotkał z podobną sprawą.

    Noo tak sobie mysle, ze to podwyzsza wartosc dzialki...

    Boguslaw