  • 11. Data: 2003-05-07 21:27:59
    Temat: Re: dialery....
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik w...@p...onet.pl napisał:
    > z pewnych zrodel wiem, ze do uokik`u trafiaja kolejne sprawy...swoja droga,
    > ciekawe jaki bedzie final

    Ciekawe ;)

    > pol dnia zajelo mi dzisiaj przesledzenie wszystkich postow o dialerach;)
    > interesujacy, a jednoczesnie bardzo drazliwy temat ;) (zeby sie mialy jakies
    > posypac, czy jakos tak;))

    tak, na szczęście nadal je mam a Arnoldzik nie stawił sie w umówionym
    miejscu, żeby mi je wybić.. szkoda, porozmawiałbym z nim :))

    > 1. czy istnieje techniczna mozliwosc (bo byly na grupie takie glosy) zeby za
    > posrednictwem dialera ogladac inne serwisy, niz domyslny danego dialera?

    Myśle, że nie istnieje taka możliwośc, gdyż żaden operator by na to nie
    zezwolił. To by było wbrew umowie z TPSA i zaraz musiałby płacić sporą
    kare pieniężną.

    > 2. czy istnieje techniczna mozliwosc, zeby polaczenie nawiazane za
    > posrednictwem dialera nie razlaczalo sie automatycznie po 30 minutach?

    do niedawna nie istniało, teraz już istnieje za sprawą nowego operatora
    Dialery na taryfie 5 TPSA (0705) rozłączają po 30 minutach (automatycznie)
    Dialery na taryfie podstawowej Netii (0708) rozłączają po 45 minutach
    (automatycznie)

    > jesli ktos inny cos wie na ten temat, to chetnie poslucham...tylko konkrety
    > pls, bo o dialerach juz sporo bylo

    było, było.. Chyba wszystko zostało juz powiedziane..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2003-05-07 21:55:34
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > tak, na szczęście nadal je mam a Arnoldzik nie stawił sie w umówionym
    > miejscu, żeby mi je wybić.. szkoda, porozmawiałbym z nim :))

    Swoją szansę rozmowy ze mną już miałeś, niestety dla siebie okazałeś się
    śmierdzącym tchórzem.

    zdrówka
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 13. Data: 2003-05-07 21:56:35
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    scream wrote:
    > na zdrowie
    > zadzwoń (22)5560800 i zapytaj

    Po co?
    Macie na głowie prokuraturę.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 14. Data: 2003-05-07 21:58:40
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    > do niedawna nie istniało, teraz już istnieje za sprawą nowego operatora
    > Dialery na taryfie 5 TPSA (0705) rozłączają po 30 minutach (automatycznie)

    Chodzi Ci o 0-7005, prawda?

    A w taryfie 1 (0-7001) maksymalny czas połączenia wynosi 45 minut.

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl

  • 15. Data: 2003-05-07 22:23:14
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Swoją szansę rozmowy ze mną już miałeś, niestety dla siebie okazałeś się
    > śmierdzącym tchórzem.

    Chwilke, to Ty chciales mi wybijać zęby wiec to Ty powinieneś sie
    pofatygować do mnie, nie uważasz?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 16. Data: 2003-05-07 22:23:41
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Po co?
    > Macie na głowie prokuraturę.

    i co z tego? To o czymś przesądza?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 17. Data: 2003-05-07 22:24:09
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik PiotRek napisał:
    > Chodzi Ci o 0-7005, prawda?

    tak :) pomylilem sie

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 18. Data: 2003-05-07 22:46:42
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    scream <s...@...pl> wrote in news:b9c14a$29p$2@news.onet.pl

    > i co z tego? To o czymś przesądza?

    Ze sie zgadzamy co do oceny pana (j)Elita, to masz + u mnie :)
    Ale jedno pytanko - czy Wasze dialery ostrzegaja jakos ze sa
    dialerami? Jezeli tak - no to fakt, uzyszkodnicy sami sobie winni,
    trzeba czytac co sie klika. A jezeli nie - osobiscie uwzam to za
    kradziez ("w bialych rekawiczkach").

    --
    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 19. Data: 2003-05-08 06:06:58
    Od: w...@p...onet.pl

    > Myśle, że nie istnieje taka możliwośc, gdyż żaden operator by na to nie
    > zezwolił. To by było wbrew umowie z TPSA i zaraz musiałby płacić sporą
    > kare pieniężną.

    a moze operator sam macza paluchy w niektorych dialerach, i w razie czego
    pozbywa sie dowodow (no bo kto, jak nie tepsa ma takie mozliwosci)

> [...]
    > Dialery na taryfie 5 TPSA (0705) rozłączają po 30 minutach (automatycznie)
    > Dialery na taryfie podstawowej Netii (0708) rozłączają po 45 minutach

    wychodzi na to, ze tak czy siak, jednorazowe polaczenie za posrednictwem
    dialera nie moze trwac wiecej niz godzine...
    ...zatem czegos tutaj nie rozumiem. Nie mam modemu (przynajmniej takiego co
    kreci numerki;) i trudno mi sprawdzic. Zastanawiam sie jednak, jak mozliwe
    jest nieswiadome nabicie kilku/kilkunastotysiecznych rachunkow za pomoca
    dialera, skoro:
    a. polaczenie jest przerywane po zalozmy maksymalnie 1godzinie
    b. dialer wprawdzie zmienia numer dostepowy, ale za jego posrednictwem ma sie
    dostep tylko i wylacznie do contentu na danym serwisie

    nawet jesli ktos nieswiadomie wisial na dialerowym serwisie godzine (np 4
    pln/min) - to kwota do zaplacenia za cale polaczenie nie przekroczy 250 pln

    kolejna sprawa:
    zalozmy, ze wiekszosc dialerow zmienia ustawiony przez uzytkownika numer
    wdzwaniany 020... na numer z prefiksem 0-700...to chyba kazdy glupi po
    kliknieciu skrotu "polacz z" sie zorientuje, ze cos jest nie tak skoro
    internet jako taki nie jest dostepny/inne strony niz dialerowy serwis sie nie
    otwieraja

    dialery zatem jako takie sa jak najbardziej legalne (sposob placenia za dostep
    do platnego contentu - dziwne tylko, ze takie drogie...zdaje sie , ze
    wykupienie dostepu do jakiejkolwiek strony z dupami bedzie kosztowac za rok
    tyle co godzina w przypadku polaczenia za posrednictwem dialera ) ale ich
    wlasciciele moga miec problemy natury prawnej(bardziej szczegolowo w topicu
    dialer...tak czy nie?) jesli :
    a. wlasciciel dialera nie dopelni nalozonych na niego ustawa o swiadczeniu
    uslug droga elektroniczna obowiazkow informacyjnych
    b. informacje o warunkach korzystania z dialera, w szczegolnosci o oplatach,
    podane sa w sposob podstepny (np. zaraz po wyswietleniu zaslania jej jakis
    popup) mala czcionka gdzie po rogach ekranu lub w ogole w innym niz polski
    jezyk (ustawa o ochronie konkurencji i konsumentow, art 23a)

    caly czas czekam

    > było, było.. Chyba wszystko zostało juz powiedziane..

    ja mam nadzieje, ze nie wszystko;)

    pozdrawiam
    d.

  • 20. Data: 2003-05-08 07:19:00
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Russar" <j...@a...email.pl> popełnił 07 maj 2003 na pl.soc.prawo
    utwór news:b9bbom$qmo$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Sam sie z tym
    > spotkalem - sciagalem cheata z jednej z zagranicznych stron, ale po
    > sciagnieciu zamiast owego programu byl program ktory kazal mi wybrac
    > swoja lokalizacje (miasto, kraj itp.) i kliknac OK w celu "polaczenia
    > z odpowiednim serwerem i sciagniecia programu".

    Czy mógłbyś podać bliższą lokalizację tegoż programiku?
    Są tacy którzy się zarzekają, że NIE MA dialerów działających w opisany
    przez Ciebie sposób.

    --
    pozdro
    poreba